- Detta ämne har 12 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 6 månader sedan av Anton A.
-
FörfattareInlägg
-
4 maj, 2012 kl. 16:20 #144464Anton ADeltagare
@Jimmy Öström 43530 wrote:
Okej. Jag ska kasta ut FAQ på första sidan högst upp till en början, sen får jag se.
Mina vanligaste frågor är typiska (dessa är enkla): Jag har en Mercedes 2012 som har Canbus i sig sig, jag vill byta stereo och vilka delar behöver jag då och sen vill jag ha nya högtalare fram och bak vad behöver jag då för delar utöver produkterna……Tar mig ca 5 minuter att ta fram detta, men kan inte jag få fram detta så måste jag blanda in en leverantör och då tar det en dag:o
De flesta system som Freshdesk, Zendesk m.fl. har inbyggda FAQs
4 maj, 2012 kl. 21:29 #144491AndreasDeltagare@skinza.se 43549 wrote:
De flesta system som Freshdesk, Zendesk m.fl. har inbyggda FAQs
Vad tror du om att skicka med de vanligaste frågorna i signaturen, som lveranstid. Idag gör jag reklam för att de även går o beställa via mail.
4 maj, 2012 kl. 21:36 #144492Anton ADeltagare@Andreas 43577 wrote:
Vad tror du om att skicka med de vanligaste frågorna i signaturen, som lveranstid. Idag gör jag reklam för att de även går o beställa via mail.
Det är en intressant idé! Tror på den!
Dock så kanske du inte ska ha allt för mycket text i signaturen.
Alternativt ha frågan länkad till din FAQ.
T.ex.
Hur lång är leveranstiden?
Hur kan jag betala?På så sätt får du med viktig information samtidigt som det inte tar allt för mycket plats.
Men testa och se hur det känns -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.