Sponsrat Innehåll

Tankeledare levererar ny kunskap inom e-handel

Save the date! Torsdagen den 17 juni bjuder Channable in e-handlare till industrins första IMPACT Cube. Detta virtuella event är gratis och riktar sig till personer och företag inom e-handel och digital marknadsföring.

Eftersom att e-handelslandskapet förändras i snabb takt är det lätt att tappa greppet om potentiellt viktiga trender, nya produkter och marknadsskiften. Channables IMPACT Cube levererar därför en kortfattad översikt över de viktigaste förändringarna med presentationer och paneldiskussioner från experter inom PPC och feed management. Som deltagare kan man förvänta sig att lära sig tips om bäst praxis samt inblick i hur man kan förbättra sitt företags IMPACT. 

Värden Channable är en pionjär inom det komplexa e-handelslandskapet. Med funktioner för feed-hantering och PPC-marknadsföring erbjuder företaget en lösning som kan användas av alla marknadsförare och e-handlare, oavsett teknisk kunskapsnivå. Över 5 000 företag globalt använder redan Channable för att driva sin digitala marknadsföring framåt. 

Förutom specialister från Channable, kommer flera gästtalare såsom Adolfo Fernandez, Head of Commerce Strategy på Google, Job Hilbers, Head of Paid Search på Artefact och Alexandra Lundegård, Senior Consultant på NoA Connect, att presentera under det första IMPACT Cube. 

Eventet modereras av Jim Stolze, välkänd från olika TEDx Talks, tillsammans med co-moderatorn Sarah Stenquist, försäljningschef för norra Europa på Channable.  

E-handelslandskapet är komplext och förändras ständigt. Det är svårt för e-handlare, varumärken och marknadsföringsbyråer att navigera genom all utveckling. Fler funktioner och nya marknadsplatser dyker upp nästan dagligen, men vad händer om fler val leder till mindre effekt? Det är därför vi på Channable tillhandahåller the IMPACT Cube, säger Sarah Stenquist.

 

Läs mer om the IMPACT Cube och registrera dig gratis.Â