Mer exakt omsatte bolaget 90 miljoner kronor under fjolåret, med en vinst före skatt på 18 miljoner. Det skriver Di.
Siffrorna kan jämföras med föregående års omsättning på 51 miljoner och en vinst på 7 miljoner.
LÄS ÄVEN: Bröderna kan klocka in på över 50 miljoner: "Har ritats om totalt"
Nu är siktet inställt på att spränga 100 miljoner och nå 150 miljoner kronor under 2025.
Det viktigaste för oss är att vi ska bygga ett starkt varumärke långsiktigt. Vi vill ha med oss lönsamheten och organisationen, säger Mikael Christensson till sajten.
Företaget har varit lönsamt från start och har valt att inte ta in externt kapital.
Klart att vi hade kunnat växa snabbare. Vi kommer från en tid där många varumärken enbart fokuserat på tillväxt vilket lett till att de byggt en kortsiktig fluga. Varumärkesbygge är ett maraton, inte ett hundrameterslopp, säger Andreas Christensson.
Trion berättar att de försökt göra en varumärkessatsning i Sverige genom en popup-butik på Mall of Scandinavia. Men att det inte var lönsamt att driva det vidare.
Lika mycket som vi omsätter på en natt online omsatte vi på en månad i butiken. Man ska lägga resurser där man har fått fäste, och med facit i hand var vi för tidigt ute i Sverige, säger Andreas Christensson.