Siffrorna ökar rejält i det nystartade bolaget.
Nanna Cebnér gjorde sig kanske främst känd via podcasten “Älska oss”, som hon drivit tillsammans med Malin Gabrielsson. År 2022 valde influencern att satsa på karriären som egenföretagare och startade sitt aktiebolag, Nanna Cebnér AB.
När det första bokslutet landade hade influencern nära 14 000 följare på Instagram och strax över 1 000 prenumeranter på Youtube. Hennes Tiktok-kanal var alldeles nystartad. Under de första månaderna som bolaget var aktivt omsatte det knappt 280 000 kronor, med ett rörelseresultat på 82 000 kronor.
Så gick det sedan
Sedan dess verkar en del ha hänt för Nanna Cebnér. På Instagram har följarantalet ökat till nästan 36 000 och Tiktok-kanalen har lockat till sig över 700 följare. På Youtube verkar några följare ha lämnat kanalen, troligen eftersom den inte längre verkar aktiv.
När influencerverksamheten nu redovisar sitt andra verksamhetsår, ser det av allt att döma i alla fall ut att rulla på för mode- och mammaprofilen. Omsättningen ökade med 167 procent och landade på 745 000 kronor. Rörelsevinsten mer än dubblades, och slutade på 182 000 kronor.