Sponsrat Innehåll

Så rustar stora e-handlare upp sin kundtjänst inför högsäsongen

Ta rygg på flera av Sveriges största e-handlare och få kvalificerade resurser som arbetar direkt för er.

Nu inleds vad som förhoppningsvis blir en stark högsäsong för många e-handlare. Med både Black Week och julhandeln att se fram emot, kan det vara en bra idé att se till att kundtjänsten är rustad inför de stigande försäljningsvolymerna.

E-handlarnas enkla lösning

Flera av Sveriges största e-handlare får idag hjälp av OnlineFactory med sin kundtjänst. De enkla och smidiga lösningarna öppnar upp för en helt ny flexibilitet som är lätt att skala upp.

OnlineFactory har en annorlunda modell än många typiska outsourcingbolag. Här får du istället egen dedikerad personal som arbetar direkt för er, i ert system. 

De flesta har en egen kundtjänst och OnlineFactory fungerar mer som ett kompletterande team på olika sätt, och kan bland annat ta hand om:

- 1st line support

- Udda arbetstider (kvällar och helger)

- Nya språk (alla nordiska och europeiska språk)

- Säsongstoppar

Personal från OnlineFactory blir som er egna, och kan arbeta i samtliga kanaler så som mail, chatt och telefon. Med en kostnadseffektiv prismodell är det ett självklart val för många e-handlare att integrera OnlineFactory med sin verksamhet.