Det är nu den tiden i månaden då Ehandel.se:s Analysbrev dimper ner i inkorgen. Vissa månader är förstås mer spännande än andra och november, som vi nu lämnat bakom oss, kan ha varit årets mest banbrytande.
Det visar sig nämligen, när analysavdelningen gjort sitt, att shoppingfesten i november med dagar som Black Friday och Cyber Monday kan ha satt historiska spår för framtiden.
Black Friday är, som vi rapporterat flera gånger tidigare, inte längre en ensam rea-dag utan snarare en veckas lång realisation som får konsumenterna att gå i taket och shoppa som aldrig förr.
November kan gå om december
Vi förutspådde en ökning på minst 35 procent för årets Black Friday men dagen totalkrossade denna prognos med en omsättningsökning på 87 procent.
LÄS ÄVEN: Kraftig tillväxt för Black Friday - dagen saktar inte in
LÄS ÄVEN: Rekordhöga order och intäkter under Cyber Monday
I dagens analysbrev kan ni läsa mer om månaden som helhet. Vi kan dock avslöja att på grund av rea-kalaset så kan november nu bli årets största försäljningsmånad, vilket i så fall skulle omkullkasta den eviga ettan - december.
Dagens brev kan du läsa här, men du bör som sagt prenumera - vilket du löser enklast på denna länk.