Denna vecka välkomnar vi Carlos Casquilho, Head of Revenue på Cure Media, för att diskutera de senaste trenderna inom sociala medier och hur dessa påverkar konsumentbeteende 2024.
Upptäck hur konsumenternas beteende förändras mot en social-first mentalitet och varför det är viktigt med hög frekvens i publicering för att sticka ut i det digitala bruset. Vi utforskar även mikro-influencers strategiska roll, vikten av kreativa produktioner och hur historisk data kan maximera effekten av din influencer marketing. Missa inte chansen att ta del av värdefulla insikter och strategier för att framgångsrikt navigera sociala mediers dynamiska värld.
Om podcasten:
Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varannan onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.
Medverkande: Isabelle Green & Carlos Casquilho, Cure Media.
Producent: Cure Media