I veckans avsnitt gästas vi av Sabrina Buus, marknadschef för SEPHORA Tyskland, Schweiz och Skandinavien, som delar med sig av några av framgångsfaktorerna bakom deras lyckade influencer marketing-strategi.
Du kommer att få lära dig:
- Hur Sephora går tillväga för att bygga en stark community och förbli relevant gentemot sin målgrupp
- Varför det är så viktigt att ha en helhetsbild när man mäter influencer marketing
- Hur det kom sig att Sephora valde Cure Media som sin influencer marketing-partner
Om podcasten:
Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varje onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.
Medverkande: Sabrina Buus, Marketing Director SEPHORA Germany, Switzerland & Scandinavia och Sanna Ödmark, Cure Media
Producent: Cure Media