I veckans avsnitt av Influencer Marketing Talks gästas vi av Niklas Bondesson, Professor i marknadsföring vid Stockholms Universitet och strategisk rådgivare på Noa Consulting. Tillsammans med Isabelle Green diskuterar han insikter från sin rapport "Kommunikation som gör skillnad 2024", där de belyser hur kreativitet, humor och kvalitetscontent stärker varumärkesigenkänning, fångar uppmärksamhet och bygger lojalitet.
Om podcasten:
Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varje onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.
Medverkande: Isabelle Green, PR Manager på Cure Media och Frida Ekholm, Creative Lead på Cure Media.
Producent: Cure Media