I veckans avsnitt diskuterar Sanna Ödmark och Frida Ekholm de senaste studierna och nyckeltrenderna för 2023; vilka sociala plattformar ligger på deras topplista? Hur vill de få sin marknadsföring serverad? Och sist men inte minst, konkreta tips och insikter som kommer att få ditt varumärke att nå hela vägen fram till denna utmanande men spännande målgrupp.
Du kommer att få lära dig:
- Varför plattformsanpassat innehåll är en hygienfaktor
- Effekten av peer-to-peer content på Gen Z
- Varför nyfikenhet är nyckeln
Om podcasten:
Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varje onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.
Medverkande: Sanna Ödmark & Frida Ekholm, Cure Media
Producent: Cure Media