Om vi säger att du kan multiplicera effekten av din influencer marketing - vad säger du då?
Genom att använda innehållet som influencers skapar genom fler marknadsföringskanaler än på sociala medier så har du ett kostnads- och tidseffektivt sätt att möta efterfrågan på autentiskt och relevant peer-to-peer content. Här pratar vi inte endast sociala medier, utan på din hemsida, i performance marketing, i dina nyhetsbrev, i butik och i utomhusreklam - bara fantasin sätter gränser.
Vi pratar om:
- Hur du implementerar en 360-strategi för din influencer marketing
- Varför skalning av peer-to-peer-innehåll är en framgångsfaktor för framtiden
- Konkreta exempel på hur 360 kan se ut i olika marknadsföringskanaler
Om podcasten:
Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varje onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.
Medverkande: Sanna Ödmark & Frida Ekholm, Cure Media
Producent: Cure Media