E-handelssuccén och festbutiken Partykungen har passerat den åtråvärda gränsen på två miljoner order. Det meddelar företaget i dag på Instagram Stories och passar i samband med det på att skicka en hälsning till sina kunder.
Tack till alla partykungar och -drottningar för att ni gör världen lite festligare, skriver företaget och lägger till ett litet rött hjärta.
Och det är ingen slump att antalet order har nått den här nivån. På senare tid har nämligen Partykungen lagt om sin strategi, vilket vd:n Joel Svensson menar har haft ett finger med i spelet.
Vi har flyttat fokus från att jaga nya kunder och jobbar nu mer med att ta hand om våra befintliga kunder så att de ska handla mer och oftare. Varannan kund som handlar hos oss nu är en återkommande kund, säger han till Ehandel.
30 procent från andra länder än Sverige
Dessutom har Partykungens växande försäljning utomlands bidragit till en ökning i det totala antalet beställningar.
Vi har också våra externa marknader att tacka för den fortsatta expansionen då de nu står för cirka 30 procent av vår omsättning.
Hur ska ni fira det här?
I morgon firar vi tillsammans med personalen genom att bjuda på tårta till eftermiddagsfikat, lovar Joel Svensson.