ANNONS

Paolo Roberto släpper e-handel och nytt varumärke

Paolo Roberto
Foto: Instagram

"Det bästa från Italien".

ANNONS

I maj greps tv-profilen och entreprenören Paolo Roberto för sexköp. Efter skandalen bröt de flesta återförsäljare och samarbetspartners upp med varumärket Paolos, och då valde Evanoff Group, bolaget bakom livsmedelsvarumärket, att lägga ned det helt.

LÄS ÄVEN: Skulle rädda resterna av Paolos – då kraschade Matsmart

Nu skriver Paolo Roberto, på sin Instagram, att han kommer att släppa ett nytt varumärke och webbshop "med det bästa från Italien". Det nya varumärket heter Robertos och den första produkten som kommer att släppas är en olivolja.

Så var skörden igång. Och för att göra en bra olivolja är skörden enormt viktig! Allt handlar om att inte skada oliverna så oljan blir sur. För att beställa oljan som vi gör på oliverna och som vi skördar idag, gå in och bokmärk www.robertos.se. Finns ett begränsat antal flaskor, skriver han i ett av sina inlägg på sin kanal.

Enligt hans inlägg på Instagram kommer sajten att lanseras den här veckan på onsdag eller torsdag.
Izabella Borowska
izabella@ehandel.se

Julerbjudande

40% rabatt

På årsmedlemskap