Influencern Tully Yayiks nya e-handelsföretag, Our Solution, har fått en flygande start. På bara en månad sålde företaget slut på lagret av sina första produkter – rakkräm och rakblad.
Our Solution, som lanserades i december, fokuserar på att erbjuda förbättrade versioner av redan existerande produkter. Idén till företaget, som Tully Yayik driver tillsammans med Mia Batljan, föddes ur ett behov av bättre lösningar på vardagliga problem.
Det hela började med en idé om ett varumärke och företag som vi tänkte ska ta fram produkter som vi själva behöver bättre lösningar på, förklarade Tully Yayik i ett tidigare uttalande.
LÄS ÄVEN: Nya e-handeln ska inte uppfinna hjulet - "behöver bättre lösningar"
Nu berättar Tully Yayik om den oväntade succén:
Mötesplatsen för den svenska e-handeln
Nyheter
Tjänster & Samarbeten
Nyheter
Tjänster & Samarbeten
Om Ehandel
Nyheter
Tjänster & Samarbeten
Om Ehandel