Det ska bli fantastiskt roligt att köra NXT Nordic igen! EfterfrÃ¥gan har varit större än nÃ¥gonsin och vi har jobbat hÃ¥rt för att sätta ihop en sÃ¥ bra agenda som möjligt för att erbjuda vÃ¥ra deltagare mer kunskap och inspiration än nÃ¥gonsin tidigare pÃ¥ NXT Nordic, säger Niclas Albäck, COO pÃ¥ Ehandel.Â
Kan du berätta lite om Ã¥rets program?Â
I Ã¥r kommer vi att fokusera pÃ¥ framtidens kundresa, vilket är viktigare än nÃ¥gonsin just nu eftersom e-handelsbranschen har det lite tufft just nu pÃ¥ olika hÃ¥ll pÃ¥ grund av omvärlden. Därmed behöver alla som säljer digitalt och fysiskt ta ett steg tillbaka för att se över sin kundresa frÃ¥n start till slut. Vi har mÃ¥nga spännande omrÃ¥den inom detta att belysa pÃ¥ Ã¥rets event, med b.la trendspaning med Kjersti H.Hobøl ifrÃ¥n Nille, hur storytelling kan vara sÃ¥ viktigt med Jason Bevan ifrÃ¥n Warner Brothers och sen även hur AI kommer pÃ¥verka kundresan där Google kommer berätta massa nya spännande saker. Detta och mycket mycket mer som ni kan läsa om i agendan.Â
Vi fokuserar pÃ¥ framtidens handel och vill presentera det allra senaste inom branschen, sÃ¥ med det sagt är det platsen att vara pÃ¥ om du sysslar med digital handel pÃ¥ nÃ¥got vis i Norden.Â
I agendan har ni olika scener för programmet. Vart har Pitch scenen tagit vägen?Â
Själva scenen är borta, men formatet växer i Ã¥r och kommer istället vara pÃ¥ Ehandel Stage mitt pÃ¥ mässgolvet. Där kommer precis som förra Ã¥ret, investerare observera pitcher ifrÃ¥n flertalet start-ups som gör allt för att pitcha sin idé eller business pÃ¥ allra bästa sätt. Är du en start-up/scale-up och vill pitcha sÃ¥ hör du av dig till event@netthandel.no med info om ditt företag för att ansöka om att fÃ¥ pitcha pÃ¥ NXT Nordic.Â
Idag lanserar NXT även kvantumbiljetter om ni är flera pÃ¥ företaget som vill gÃ¥ till en rabatterad peng.Â
Läs mer på vår hemsida om NXT Nordic och boka era biljetter!