Ibland händer det att e-handlare ger oss en liten glimt av vad som händer bakom kulisserna. Coolstuff och Lyko har tidigare gjort det i olika former, och nu gläntar även NetOnNet lite på dörren till medarbetarnas vardag via företagets Instagramkonto.
– Det känns väldigt kul att ge våra medarbetare möjligheten att sätta sin egen prägel på NetOnNets Instagramkonto och ge våra kunder en ändnu mer personlig sida av NetOnNet. Vi vill skapa en långsiktig relation med våra kunder, och vara kundernas bästa teknikkompis, säger Jonas Järrenfors, Marknadsdirektör på NetOnNet.
Jobb och fritid
Man kommer att kunna följa en medarbetare åt gången som delar med sig av sin vardag, både på och utanför jobbet. Och det kommer att vara upp till varje person att på sitt eget sätt visa upp företaget och vad de arbetar med.
– Våra anställda är vår viktigaste varumärkesbärare, utan dem vore vi inte NetOnNet. Därför känns det självklart att låta dem sköta kontot, säger Jonas Järrenfors.