ANNONS

Mio vässar betalmetoderna - "skapar flexibilitet"

Björn Lindblad, vd
Ökar konverteringsmöjligheterna.

Försäljningen i hela Mio-kedjan uppgick till 6,2 miljarder kronor under räkenskapsĂ¥ret 2023–2024. Nu tar möbel- och heminredningskedjan nästa steg för att stärka sina försäljningsmöjligheter genom att förlänga och fördjupa sitt samarbete med Resurs.

LÄS ÄVEN: Efter historiska beskedet - möbeljätten talar ut: "Motverkade ett kanalkrig"

Det förlängda avtalet omfattar bĂ¥de fysisk butik och e-handel, och innebär att Mio tillsammans med Resurs har vidareutvecklat sina betalmetoder för att bättre möta kundernas behov.

ANNONS
ANNONS
Izabella Borowska
izabella@ehandel.se

Just nu
3 mĂ¥n för 99 kr

FĂ¥ de senaste nyheterna inom e-handel – analyser, insikter och affärskritisk information. Allt pĂ¥ ett ställe!

Därefter 299 kr/mĂ¥n. Priset är exkl. moms.