ANNONS

Lykos App tar 25 procent av e-handeln - "besökarna vallfärdade"

Rickard Lyko vid nyöppningen av en Lyko-butik
"Kapaciteten ökar med 150 procent".

Med nya förvärv, tekniska lanseringar och en kraftigt expanderande logistik rustade Lyko under 2024 för framtiden – ett år där skönhetsaktören satsade på fortsatt expansion.

Med en stark affärsmodell, en passionerad organisation och en tydlig strategi är jag övertygad om att Lyko har de bästa förutsättningarna för fortsatt tillväxt, skriver vd:n Rickard Lyko.

LÄS ÄVEN: Lyko-VD:ns nya mål: "Sänka konverteringen i vår e-handel"

ANNONS
ANNONS
Izabella Borowska
izabella@ehandel.se

Just nu
3 mån för 99 kr

Få de senaste nyheterna inom e-handel – analyser, insikter och affärskritisk information. Allt på ett ställe!

Därefter 299 kr/mån. Priset är exkl. moms.