Phyron har fått ett meriterat nytillskott. Sofia Andersson, som närmast kommer från Stayhard och rollen som E-Commerce Manager, har plockats in som CSM och e-handelsansvarig.
Som Senior Customer Success Manager och ansvarig för våra e-handelskunder, ska jag säkerställa att var och en av Phyrons kunder får del av all den kunskap och det stöd de behöver för att etablera en smart och effektiv lösning för automatiserad video för produktsidorna och de viktigaste sociala medierna. En lösning baserad på var och ens unika behov och förutsättningar, säger Sofia Andersson om nya jobbet.
Hon ser fram emot att fortsätta jobba med just e-handel.
En anledning till att jag är så djupt förälskad i e-handel är att området hela tiden utvecklas så snabbt. Nya idéer utvecklas på nolltid till verkliga kundupplevelser och intäkter. Och jag förväntar mig att 2020 kommer att fortsätta i minst samma takt.
LÄS ÄVEN: Ny svensk startup vill göra alla e-handlare med video
Phyrons vd, Johan Sundstrand, är mycket nöjd med värvningen.
Videomarknadsföringens kraft råder det inte längre någon tvekan om, branschen växer snabbare än nånsin. Genom Automatiserad Video så kan nu e-handlare få produktvideos på hela sitt sortiment och i de viktigaste kanalerna såsom på produktsidorna och i sina sociala medier. Vi är mycket glada över att kunna välkomna Sofia till vårt team för att ansvara för alla våra nya och befintliga e-handelskunder.