ANNONS

Janni Delér gör ny kollektion för Muli collection: “Sålde slut oerhört snabbt”

Janni Delér för Muli collection (pressbild)
ANNONS

Smyckesföretaget gör ytterligare ett samarbete med influencern.

När Janni Delér satte sitt namn på en kollektion från smyckesföretaget Muli Collection, sålde den snabbt slut. Nu gör varumärket och influencern ännu en kollektion ihop, samtidigt gör några av de tidigare smyckena comeback.

Jannis första kollektion sålde slut oerhört snabbt och vi får dagligen frågor om en restock. Det är därför extra kul att några av smyckena från första kollektionen gör en comeback, säger Cajsa Andersson, delägare av Muli collection i ett pressmeddelande.

Kollektionen lanseras online den 26 februari men de som kan besöka butiken i Stockholm ges en exklusiv förtur redan dagen innan.

Jag har lagt till min unika touch för att fylla ut tomrummen i min egen smyckesgarderob, vilket resulterar i denna kollektion som jag verkligen älskar, säger Janni Delér om kollektionen.

Sofie Magnusson
sofie@influens.se

Julerbjudande

40% rabatt

På årsmedlemskap