ANNONS

Betalningen är det ultimata testet på användarvändlighet - så lyckas du med checkouten

När vi har tagit vår kund hela vägen till checkouten återstår bara ett par sekunder innan köpet är fullbordat. Ändå är det upp till 70 procent som hoppar av köpprocessen när de kommer till betalningen. Här finns det stor potential att bli bättre och i den här artikeln får du 10 konkreta tips hur du kan lyckas med checkouten.

ANNONS

Genom att verkligen förenkla för kunden vid själva betalningen kan du öka konverteringen flera hundra procent. Här får du 10 tips om vad ska tänka på. Använd gärna artikeln som en checklista. Läs hela artikeln (på engelska) här: 10 Key Trends That Every E-commerce Company Should Now About.

På vår kunskapsplattform Whats NXT kan du läsa fler insikter under temat The Future of Customer Behavior och vill du lära dig ännu mer från de främsta experterna och hela vårt nätverk av e-handlare och retailföretag är du välkommen till vår konferens  NXT Nordic  som vi arrangerar i Oslo den 6 oktober och i Stockholm den 17 september i år.

What's NXT
hello@whatsnxt.io