Sponsrat Innehåll

Hur löser Ni er kundtjänst inför kommande högsäsong?

Nu inleds vad som förhoppningsvis blir en stark högsäsong inom e-handeln. Hur rustar ni upp eran kundtjänst inför anstormningen?    

OnlineFactory kan förse er med helt egen personal till kundtjänst genom oss. Vi är otroligt flexibla och anpassar varje lösning efter era behov.

Vi rekryterar specifikt för varje kund för att hitta rätt person till rätt plats. I praktiken blir det som att ni får egna anställda som arbetar på distans.

Vår enda kostnad är ett fast timpris och inget mer. Med tanke på att 50% av alla ärenden kommer in utanför ordinarie kontorstid – och vi har samma pris 24/7/365 – så kan ni sänka era svarstider och skapa högre kundnöjdhet genom att låta våra resurser täcka kundtjänsten även utanför Mån-Fre 09-19.

Läs mer på ehandel.se om hur vi sköter kundtjänsten åt stora e-handelsbolag som Teknikdelar och BGA – men vi hjälper inte bara de stora, utan våra lösningar anpassas enkelt även för mindre e-handlare.

De flesta av våra kunder har en egen kundtjänst, där vi ser oss som ett komplement till denna. Våra resurser kan bl.a. ta hand om:

- 1st line support

- Udda arbetstider (kvällar och helger)

- Nya språk (15 olika språk)

- Säsongstoppar

Kortfattat: Vi erbjuder en kostnadseffektiv lösning som är enkel, flexibel och skalbar.

Om detta låter intressant tar vi gärna ett möte med er, eller om ni hellre vill så skickar vi över en presentation om oss och våra tjänster.

Med hopp om ett potentiellt samarbete!