Hemtextilvarumärket Linum fick en stark start på 2024 med en tillväxt på 35 procent under första halvåret. Framgångarna hänvisades främst till e-handeln och försäljningen via återförsäljare.
LÄS ÄVEN: De ökar rejält - efter stort lyft i e-handeln: "På alla marknader"
Nu meddelar bolaget att man öppnar ett nytt kapitel, när Charlotta Dahlqvist, COO, kliver upp som vd. Gunilla Brisinger, som tills nu axlade vd-rollen, går in i bolagets styrelse.
Min styrka ligger med stor sannolikhet i min förmåga att gå från analys, till strategi till handling. Jag är bra på omvärldsbevakning och att tolka data, ta ner det i en verksamhetsplan och sedan arbeta ut det operativt. Många ledare är skickliga på det ena eller det andra, men i det lilla bolagets kontext, har det varit absolut avgörande att kunna sluta cirklar med hjälp av alla tre färdigheter, säger Charlotta Dahlqvist.
Mötesplatsen för den svenska e-handeln
Nyheter
Tjänster & Samarbeten
Nyheter
Tjänster & Samarbeten
Om Ehandel
Nyheter
Tjänster & Samarbeten
Om Ehandel