Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
11 december, 2017 kl. 12:19 #184416tonysDeltagare
@Lazze 90991 wrote:
Måste tyvär avråda dig att använda dig av Talex. Har i det närmaste horribla erfarenheter av detta företag.
Är du kund hos Talex då?
8 mars, 2016 kl. 17:31 #181063tonysDeltagare@Kodmyran 86357 wrote:
Det viktigaste är inte att få till en responsiv sida det viktigaste är att se till att sidan fungerar för mobiltelefoner och plattor. Det går att göra på flera olika sätt. Responsivt är ett sätt, separata mallar för olika enheter är ett annat. Gå inte på det där med att man måste ha responsivt, för att alla säger det. Responsivt är inget självändamål, utan det är funktionen som är det viktiga att det fungerar för plattor och mobiler. Med det sagt finns det en mobilmall hos texttalk? kan det vara värt att bara slå på den för att mobilanpassa?
Hade önskat en ’like’ knapp
20 februari, 2016 kl. 16:52 #180829tonysDeltagare
26 januari, 2015 kl. 15:18 #161119tonysDeltagareHej
Och t.ex det som Talex ha Tvillingkoppel, Parkoppel, Läderkoppel
Sedan om jag förstår dig rätt så vill du också att det andra valet inte är synligt över huvud taget förrän kunden har valt det första.
Jag tror vi har ställt in det så för andra kunder men hittar inte på rakarm ett exempel nu, men den är en mindre anpassning bara.25 januari, 2015 kl. 15:17 #161110tonysDeltagareDu har PM från Talex.se
24 januari, 2015 kl. 17:46 #161108tonysDeltagareDet finns också (t.ex) starweb, kodmyran och talex där man inte behöver byta bara för att man växer…
mao hyrlösning där man inte behöver ha en egen utvecklare eller djupa fickor..18 februari, 2014 kl. 22:45 #172971tonysDeltagareHåller med också. Privat meddelande till Jimmy bara som gick fel. Om Christoffer kan radera en del av hans citat kanske? (har skickat pm till han också)
18 februari, 2014 kl. 20:24 #172962tonysDeltagareHej Jimmy,
Den information om ”få ner beställningar från fyndiq till er plattform” som du har läst gäller i standardutförandet, men kan göras oftare.Jag beklagar om inte säljavdelningen har svarat er tidigare. Vad jag förstår var ni inte ut efter en frontend dvs webshop alls utan endast backend kopplingar. Det är kanske inte riktig vår grej eftersom vår orderbok är nästan alltid full med vanliga webbshoppar.
Men självklart borde vi har svarat er!@Jimmy Öström 75084 wrote:
Men nämn gärna andra som har full koppling till Fyndiq och tradera, för enligt mig finns det nog inte ens 3-4 stycken i Sverige. Inte ens NE har det och då är dessa ändå delägare……
Oftast är det är begränsningar i Fyndiqs/Traderas API/system som sätter stopp.
11 februari, 2014 kl. 18:05 #172760tonysDeltagare@Joel 74983 wrote:
Borde inte lösningen kunna vara att göra en powerpoint eller skärmdumps-film på hur det ser ut och fungerar i verkligheten, så potentiella kunder kan se hur det funkar utan att testa själva?
Ja kanske det. Men många vill prova live med egen domän inkopplat. Vi har också youtube filmer.
Jimmy har du testat vår och alla andras kopplingar. Jag tror inte det. Kanske någon här som har fyndig och Talex kan svara. Ris eller ros Vi lyssnar.11 februari, 2014 kl. 11:27 #172737tonysDeltagareHej,
3e parts kopplingen kräver oftast supporttid (även utbildning) samt att butiken är öppen/live. Tiden skulle inte räcka till om våra test/demokunder skulle kunna testa 3e parts moduler gratis. Därför dock att vi bl.a har
”30 dagar Pengarna-tillbaka-garanti
Om ni mot all förmodan inte skulle vara nöjd med er ebutik och våra tjänster, och vi inte kan avhjälpa ert problem, har ni rätt att få tillbaka pengarna.
Garantin gäller från den tidpunkt du lagt din beställning och 30 dagar framåt.” men man måste beställa/betala först. -
FörfattareInlägg