Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
1 november, 2016 kl. 20:53 #182678TindraDeltagare
Vi bytte och det gick jättebra
3 juni, 2014 kl. 15:30 #174876TindraDeltagareKocken – Jag gjorde nog bort mig, har lärt mig något till nästa gång. Det var bilagan Sporthälsa. Vi skulle vara en av 4 företag i detta uppslag, men vi blev 9 st. Det blir intressant att se om de tar kontakt igen när de som lovat ska ha en läsartävling med våra produkter som priser. De har även utlovat en banner över sommaren, som vi får se om vi får. Jag håller tummarna, men känner inget större förtroende!
Krus – Nja, orderbekräftelsen var inte särskilt detaljerad tyvärr. Jag ska överväga att ringa säljarens chef! Annars klurar jag på om man ska höra med något av de andra företagen som var med i uppslaget, de kanske inte heller upplever att det blev som det var överenskommet.
23 maj, 2014 kl. 15:46 #174771TindraDeltagareTack för era svar! Det är bara att bita ihop och betala Förhoppningsvis lite klokare gällande skriftliga överenskommelser!
21 maj, 2014 kl. 12:35 #174692TindraDeltagareHej,
tack för ditt svar!
Nej tyvärr har vi bara muntliga överenskommelser gällande att jag ska utforma vad som ska skrivas. Det står inte skrivet någonstans. En muntlig överenskommelse borde ju gälla, men jag vet inte hur man överklagar och styrker en sådan. Det blir ju ord mot ord. Hade överenskommelsen inte innefattat att jag fick vara med och redigera texter hade jag tackat nej. Nästa gång ska jag begära överenskommelser i mail/ textform, man lär sig något nytt varje dag! (Det visste jag iofs, men jag är blåögd ibland tyvärr, ska försöka undvika det framöver).21 augusti, 2013 kl. 12:12 #167001TindraDeltagareTack så mycket, de verkar jättebra så det blir nog Askås för vår del också
18 augusti, 2013 kl. 22:55 #166912TindraDeltagareNu funkar det i min butik
18 augusti, 2013 kl. 21:48 #166908TindraDeltagareVärdelöst. Det fungerar inte hos mig heller. Dock en massa nya kundregistreringar. Kunder som inte kunnat handa. Byter plattform så snart som möjligt!
22 april, 2013 kl. 09:01 #163072TindraDeltagareTack så mycket för era svar! Mycket bra med konstruktiv kritik, jag ska göra en lista och kika igenom punkterna ni nämnt.
Vi har 12% konvertering och nu ligger nästan all fokus på att få in fler besökare. Självklart ligger även fokus på att upprätthålla fantastisk kundservice och annat. Har ni några tips på marknadsföring som når ut till många? Använder i dagsläget pricerunner, prisjakt, adwords, sökmotoroptimering (verkar inte ha hänt mycket hos företaget som sköter det åt oss dock), har provat bloggar och läst listan på 101 tips här på forumet. Jag skickar även nyhetsbrev, sms en gång i månaden och har en facebooksida med relativt få likes. På g är även informativa sidor i shopen om hur man kan sköta sin hud, sminka sig etc.Tack på förhand!
19 december, 2012 kl. 14:03 #157424TindraDeltagareJag kanske var lite otydlig
Exakt som du sa, man kan använda tjänsten ändå, men det blir dyrare än tidigare.
De som skickar försändelser >500g får betala mer f.o.m januari.
19 december, 2012 kl. 12:02 #157417TindraDeltagareJag har använt mig av Postens tjänst Skicka lätt i två månader. Pratade precis med en kvinna på Posten kundtjänst som sa att tjänsten Skicka lätt ändras efter nyår. De tar då bort viktklassen 500g för 39 kr. Kvinnan i kundtjänsten hittade inga nya prislistor för 2013, men då de skulle varit upplagda i slutet av November om några priser skulle ha ändrats, utgick hon från att samma priser gäller som idag för 1 & 2 kg, de viktklasser som kommer finnas kvar. Det kommer då kosta 59 resp 89 kr att använda tjänsten Skicka lätt. Jag får alltså se mig om efter någon annan tjänst, då de flesta av mina försändelser väger under 1 kg.
Detta kan ju vara värt att dubbelkolla innan någon byter tjänst!
-
FörfattareInlägg