Forumsvar skapade

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #119155
    SveaWebPay
    Deltagare

    Hej!

    Kul att så många engagerar sig i dessa frågor. Är inte lika kvällspigg som Sebastian ska villigt erkännas men jag håller absolut med Sebastian om att detta är en av viktig del i vår utveckling av SveaWebPay – att få och ta till sig feedback, synpunkter och kritik för att hela tiden förbättra tjänsterna vi har.

    SveaWebPay har en gedigen erfarenhet (30 år) av att bedöma vem som kan betala eller inte, och vi jobbar fortfarande kontinuerligt med att förbättra vår kreditbedömning. Jag väljer att givetvis att tro att SveaWebPay är bäst på detta :)

    Men i sanningens namn så tror jag att alla vi som dagligen arbetar med att göra dessa bedömningar, var sig det gäller faktura- eller delbetalningstjänster eller kort- och direktbanksbetalningar, har ungefär samma resultat. Målet är ju att släppa igenom så många affärer som möjligt åt våra kunder – det tjänar både vi och våra kunder på. Att vi lyckas sortera ut de affärer som i slutändan inte kommer betalas och stoppa dessa tror jag alla är överens om är en sund inställning.

    Slutligen beklagar vi att Charlotte upplevde att telefon var fel forum för att informera om ovan. Tanken var bara att på ett personligt sätt försöka fånga upp och reda ut eventuella frågor. Som sagt – det är bland annat genom våra kunder som vi utvecklas och blir bättre.

    Blommorna är på väg ;)

    Jan Frödén, ansvarig SveaWebPay

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)