Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
22 mars, 2013 kl. 13:22 #161979Stefano CrozzoliDeltagare
Som svar på kodmyrans fråga: Ja och vice versa om du är missnöjd med Svea iom att de har samma inlåsning. Ngn som vet hur det ligger till hos Payson och Jetbill?
JetBILL innebär ingen exklusivitet under avtalsperioden, utan kunden (säljföretaget) kan använda sig av flera olika betal- och fakturatjänster. Vi anser det klokt att kombinera alla de betalalternativ som konsumenten önskar. Avtalstiden för tjänsten är 12 månader med en avgift 299:-/månad. Säljföretaget kan när som helst använda andra alternativ.
/ Stefano
17 augusti, 2012 kl. 14:30 #150533Stefano CrozzoliDeltagareVill börja med att beklaga det inträffade! Det planerade driftstoppet var en förändring i infrastrukturen hos vår leverantör. Arbetet skulle ge en ökad säkerhet samt prestanda. Ironiskt nog blev det under en kortare period precis tvärtom. Det uppkom problem under arbetet som vi tyvärr inte kunnat förutspå. Följden av det inträffade var att ett antal av våra kunder tyvärr fick längre driftstörningar än planerat.
Självklart borde Jetshop, som vi normalt sett brukar, kommunicerat arbetet med bättre framförhållning samt i fler forum än på facebook.
Stefano Crozzoli
14 juni, 2011 kl. 18:43 #123717Stefano CrozzoliDeltagareHej Roger,
Vill börja med att tacka dig för ditt inlägg, det bevisar att vi hela tiden måste bli bättre på kundservice.
Jag är medvetna om att det ibland uppstår väntetid för komma i kontakt med vår support. Support gänget jobbar stenhårt för att hjälpa dig och övriga kunder. För tillfället håller vi på med ytterligare rekrytering av supportmedarbetare för att förstärka teamet.
Oavsett om du har en Mini Commerce eller Professional Commerce betyder du lika mycket för oss på Jetshop så fortsätt att ringa oss.
Återigen stort tack, det gör att vi kan fortsätta vårt arbete att förbättra oss och ge en ännu bättre service till dig och alla andra kunder.
Med vänlig hälsning
Stefano Crozzoli
Försäljning & Marknadschef
14 juni, 2011 kl. 11:53 #123698Stefano CrozzoliDeltagareHej Sofia,
Vill börja med att säga att jag tycker att det är olyckligt och jättetråkigt att läsa om ditt missnöje med oss. Efter att ha satt mig in i frågan förstår jag din frustration.
Som jag ser det, har du råkat ut för ett flertal olyckliga misstag. Att implementeringen dragit ut på tiden är självklart helt oacceptabelt. Så lång tid ska det inte behöva ta. Självklart skulle man önska att vi kunde koppla på alla tilläggstjänster i realtid men det går tyvärr inte. Däremot ska vi absolut hålla det vi lovat dvs 2 veckor från beställningen till implementation. Det blev tyvärr en del problem i samband med påkopplingen av integrationen vilket vi givetvis borde ha informerat dig om. De sista felen åtgärdas av våra tekniker idag.
Det andra misstaget som gjordes är att vi brustit i vår interna utbildning och i dialogen med vår partner Specter. Vår personal kände inte till att Klarnaintegrationen till Specter var ett krav för att det ska fungera och även att det fanns en kostnad förknippat. Detta är dock inget som är unikt med Jetshops integration till Specter utan det är så Specters API fungerar för webshoppar, men givetvis borde du fått info om detta.
Vi är också medvetna om att det ibland uppstår väntetid för komma i kontakt med vår support. Vår support jobbar för allt vad tygen håller men vi har ändå sett behovet av att ytterligare förstärka avdelningen. Därför söker vi just nu två stycken medarbetare till vår tekniska support.
Självklart ska vi se till att kompensera dig för vår oförmåga att uppfylla dina förväntingar i genomförandet på denna integration. Vi har under dagen haft en dialog med Specter för att reda ut alla oklarheter och vi kommer även att ta fler actions internt för att se till att detta inte händer igen.
Vi är jätteglada att du har delat med dig av dina erfarenheter. Det gör att vi kan fortsätta att förbättra oss och ge en ännu bättre service till dig och alla andra kunder.
Med hopp om ett fortsatt gott samarbete
Med vänlig hälsning
Stefano Crozzoli
Försäljning & Marknadschef
17 februari, 2011 kl. 12:26 #119157Stefano CrozzoliDeltagare@MatteB 15449 wrote:
Vi har hamnat i tidsnöd och behöver omgående få upp en koncernsida samt en webbutik (innan slutet av maj). Direkt därefter så behöver vi få upp fler butiker och sidor.
Planen är att under detta år ha fått över 7 st. butiker, koncernsida (tre länder, med ÅF-inloggning och liknande), samt 3 st. varumärkessidor (med produktlistning). Totalt rör det sig om 4 olika utseenden/design (som vi har eller tar fram själva). Samtliga sidor/butiker kommer att integreras mot samma affärsdata som är AX.
Eftersom vi ställer stora krav på funktionalitet och flexibilitet på backend så tittar vi på lösningar i den övre klassen, dock inte absoluta toppen (ex. Wipcore, Enfinity).
Av ePages, JetShop och Litium så kommer sannolikt Litium att bli för dyra. Bara grundlicensen ligger på 250-350 tkr.
Erfarenhet?
Vad är er erfarenhet av ePages och JetShop, eller plattformar i liknande storlek? Avseende bred funktionalitet och flexibilitet.Säljare med kompetent plattform?
Är du en säljare och känner att detta är ni? Skicka då mig ett meddelande så mailar jag över en mycket grov krav- och tidsspec. Detaljerad spec. finns för både koncernsida och butik vilket lämnas i steg 2.Hej
Om du mailar till sales@jetshop.se och lämna ditt telefonnummer så kommer vi att kontakta dig omgående.Mvh / Stefano
-
FörfattareInlägg