Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
3 juli, 2014 kl. 10:33 #175297RistrettoDeltagare
Hej Oskar, fin shop i har lanceret i Danmark.
Jeg har et par spontane kommentarer, som jeg håber, at I kan bruge:
I bør overveje at skrive en fysisk dansk adresse ind på shoppen – selvom det blot er en proforma adresse, så skaber den en vis tryghed for kunden, når I nu opererer fra Sverige.
Det er supergodt, at I har Dankort med – det er klart den mest anvendte betalingsform herovre i Danmark. Danskere er ikke vant ved Klarnas koncept.
I check-out skal I være opmærksomme på følgende sproglige ting:
Köp knappen > Køb
Eventuelle tillbud trækkes af i kassen. > Eventuelle tilbud fratrækkes i kassenDesuden synes jeg, at feltet for ’Rabatkode’ har en for prominent placering – Kald det eventuelt ’Gavekort’ istedet, så kunderne ikke føler sig snydt, fordi de ikke får rabat.
Herudover er der et par sproglige ting mere:
Indbyggelige > Til indbygning
Vi kan vinkølere > Vinkølere det er os !
Fler produktbilder > flere produktbilleder (eller produktfotos)Det var som nævnt blot lige lidt spontant, håber at I kan bruge det …
Venlig hilsen, Morten
26 juni, 2012 kl. 08:02 #147754RistrettoDeltagareTak for jeres tilbagemeldinger – det er godt nyt, jeg skynder mig at bestille en Zebra
1 april, 2012 kl. 19:38 #141163RistrettoDeltagareTusind tak Per,
Det var hurtig respons – og rigtigt mange gode forslag, som jeg vil kigge på de næste par dage og se, om det skulle øge konverteringsgraden lidt
Venlig hilsen, Morten
13 oktober, 2011 kl. 18:26 #128541RistrettoDeltagareDet kunne være interessant at høre fra nogle, som rent faktisk har tilmeldt sig Gimmon – hvad var jeres grundlag for beslutningen ?
Vh. Morten
15 december, 2010 kl. 09:16 #117258RistrettoDeltagareTusind tak for jeres kommentarer, det giver mig noget at arbejde videre med.
@Tigern – Det var ikke tanken, at du ligefrem skulle læse korrektur, men blot give nogle generelle kommentarer til sproget Men tak fordi du gad bruge tiden på det !15 december, 2010 kl. 07:44 #117253RistrettoDeltagareTak Bloggus, for dine kommentarer !
Jeg indser, at det er svært at give konstruktiv feedback på en standard prestashop løsning, men jeg var nok også mest interesseret i at høre, om oversættelsen/sproget er korrekt samt, hvorvidt en betalingsløsning med Paypal (Visa/Mastercard) eller bankoverførsel vil blive vel modtaget af svenske kunder ?Tak igen for alle kommentarer ….
14 december, 2010 kl. 18:37 #117237RistrettoDeltagareEr der slet ikke nogen, der har kommentarer til min shop MoccaBar.se ?
Venlig hilsen
MoccaBar.seMorten
-
FörfattareInlägg