Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
3 juli, 2014 kl. 10:33 #175297
Ristretto
DeltagareHej Oskar, fin shop i har lanceret i Danmark.
Jeg har et par spontane kommentarer, som jeg håber, at I kan bruge:
I bør overveje at skrive en fysisk dansk adresse ind på shoppen – selvom det blot er en proforma adresse, så skaber den en vis tryghed for kunden, når I nu opererer fra Sverige.
Det er supergodt, at I har Dankort med – det er klart den mest anvendte betalingsform herovre i Danmark. Danskere er ikke vant ved Klarnas koncept.
I check-out skal I være opmærksomme på følgende sproglige ting:
Köp knappen > Køb
Eventuelle tillbud trækkes af i kassen. > Eventuelle tilbud fratrækkes i kassenDesuden synes jeg, at feltet for ’Rabatkode’ har en for prominent placering – Kald det eventuelt ’Gavekort’ istedet, så kunderne ikke føler sig snydt, fordi de ikke får rabat.
Herudover er der et par sproglige ting mere:
Indbyggelige > Til indbygning
Vi kan vinkølere > Vinkølere det er os !
Fler produktbilder > flere produktbilleder (eller produktfotos)Det var som nævnt blot lige lidt spontant, håber at I kan bruge det …
Venlig hilsen, Morten
26 juni, 2012 kl. 08:02 #147754Ristretto
DeltagareTak for jeres tilbagemeldinger – det er godt nyt, jeg skynder mig at bestille en Zebra
1 april, 2012 kl. 19:38 #141163Ristretto
DeltagareTusind tak Per,
Det var hurtig respons – og rigtigt mange gode forslag, som jeg vil kigge på de næste par dage og se, om det skulle øge konverteringsgraden lidt
Venlig hilsen, Morten
13 oktober, 2011 kl. 18:26 #128541Ristretto
DeltagareDet kunne være interessant at høre fra nogle, som rent faktisk har tilmeldt sig Gimmon – hvad var jeres grundlag for beslutningen ?
Vh. Morten
15 december, 2010 kl. 09:16 #117258Ristretto
DeltagareTusind tak for jeres kommentarer, det giver mig noget at arbejde videre med.
@Tigern – Det var ikke tanken, at du ligefrem skulle læse korrektur, men blot give nogle generelle kommentarer til sprogetMen tak fordi du gad bruge tiden på det !
15 december, 2010 kl. 07:44 #117253Ristretto
DeltagareTak Bloggus, for dine kommentarer !
Jeg indser, at det er svært at give konstruktiv feedback på en standard prestashop løsning, men jeg var nok også mest interesseret i at høre, om oversættelsen/sproget er korrekt samt, hvorvidt en betalingsløsning med Paypal (Visa/Mastercard) eller bankoverførsel vil blive vel modtaget af svenske kunder ?Tak igen for alle kommentarer ….
14 december, 2010 kl. 18:37 #117237Ristretto
DeltagareEr der slet ikke nogen, der har kommentarer til min shop MoccaBar.se ?
Venlig hilsen
MoccaBar.seMorten
-
FörfattareInlägg