Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
5 april, 2016 kl. 19:35 #181278RetrospectDeltagare
@Epic 86606 wrote:
Riktigt coolt! Ska defenetivt göras så fort vi får ordning på nya lokalerna. Tack för infon.
REKLAM
Jag ger 20% rabatt till alla här på ehandel.se som vill ha fotograferat men då måste beställaren bjuda på kaffe och kanelbullar samt 1 timme e-handel snack.Är givetvis certifierad av google för ”Street View | Trusted”
Den som är intresserad får gärna kontakta mig på johan(@)360vt(.)seTIPS
Finns några små finesser som kan vara bra att veta, enkelt att bädda in rundturen på en flik i facebook för den som har en sida där se exempel –> https://www.facebook.com/lidensblomsterhandel/app/190322544333196/För den som använder sig av annonser i tidningar kan man lätt skapa QR-kod så den som scannar koden hamnar exakt där man vill.
16 februari, 2016 kl. 10:00 #180776RetrospectDeltagare@Flagstore.se 85990 wrote:
Dum OT fråga kanske 😮 men varför betalar man för Adwords på egen webaddress när man ändå toppar det organiska söket på den?
Läget är annat nu än för någon vecka sedan så vi funderat på att ta bort annonsen ett tag för att testa, dock på mindre skärmar syns i stort sett bara annonserna.
10 februari, 2016 kl. 20:31 #180723RetrospectDeltagareNu har det gått ett par veckor sedan jag laddade upp den virtuella rundturen på Google Street View och när jag nu söker på KORSETTEN så kommer den trevliga inforutan upp på högersidan, behöver dock styla om ”Se insida” så den blir lite mer attraktiv
Svårt att missa oss nu när kunder söker på KORSETTEN
28 maj, 2014 kl. 18:57 #174838RetrospectDeltagare@poand67 77493 wrote:
Hej Retrospect,
Jag heter Pontus Andersson och är försäljningschef för Sverige på Klarna.
Jag har säkerställt att vi löst ditt specifika ärende as we speak, men det du beskriver är fullkomligt oacceptabelt, och jag ber å Klarnas vägnar om ursäkt för att du har upplevt en dålig hantering från vår sida. Vi har mycket höga krav på oss själva när det gäller både våra konsument- och handlarrelationer och jag förstår att du är besviken på oss efter den här erfarenheten. Det är jag också.
Vi har rutiner och processer på plats för att kunna ge dig som handlare en bra service, men uppenbarligen behöver de förbättras i ljuset av den här händelsen, så att varken du eller någon annan handlare ska uppleva en dålig hantering igen.
Jag vet att du som handlare har en upptagen kalender, men om du får en stund över idag får du gärna ringa mig på 076-526 00 75 eller maila på pontus.andersson@klarna.com.
Bästa hälsningar, Pontus
Detta ärende är inte helt löst förrän det gått ett tag och inga mer fakturor, påminnelser eller inkassokrav kommer neddimpande. Det är ju inte med glädje man hämtar posten när man befinner sig i en karusell av detta slag för även om jag vet samt att ni har försäkrat att extrakostnader med avgifter och straffränta helt skall arkiveras så kan jag ju INTE ignorera om det felaktigt skickas ut inkassokrav för då går det vidare till kronofogden.
Nej detta måste bevakas och om det kommer krav skall ni kontaktas igen och igen…och igen………………och precis som du skriver så är ju kalendern ganska full av annat.
Jag har nu fått en kontaktperson som verkar vara mycket angelägen att få ordning på vår relation och det känns riktigt bra
30 april, 2014 kl. 13:38 #174369RetrospectDeltagareHär finns det bubbelpåsar med ”plasthölje”Polythene Bubble Lined Bags
Har handlat ganska mycket härifrån utan problem dock ej dessa påsar.
11 november, 2013 kl. 22:18 #169946RetrospectDeltagareAnvänder en färdig modul från Magento® Tillägg och Moduler NeatCommerce? och det fungerar alldeles utmärkt.
Kul att du frågar om nackdelar funderade just på det imorse och jag kan ännu inte komma på någon, ibland har jag saknat en finess men det har inte varit ett stort bekymmer för antingen har funktionen funnits default och bara att aktivera eller så har det gått att ladda ned en modul.
Kan bara konstatera att det är ett väldigt kompetent system!
4 oktober, 2013 kl. 09:23 #168661RetrospectDeltagareHär kommer ett smakprov på en produktsida!
1 oktober, 2013 kl. 21:00 #168560RetrospectDeltagare@Richie72 69912 wrote:
Jag har kollat lite på er shop och tycker den är riktigt snygg och lättnavigerad. Så jag undrar vilka begränsningar ni tycker att ni har idag och vilka möjligheter ni tycker öppnas med Magento.
Vilka var de största skälen till att ni valde att lämna er hyrlösning?
Anledningen till att jag frågar är att vi hela tiden väger för och nackdelar med hyrlösning, hittills ser vi inte att nackdelarna med hyrlösning väger tyngre än fördelarna. Så ni kanske kan få vågskålen att tippa över åt Magentohållet
Anledning till byte är i första hand att vi helt enkelt inte fungerat optimalt ihop med nuvarande leverantör.
Vi sneglade åt magento för flera år sedan men vågade inte riktigt hoppa på då men nu känns allt helt rätt, med mängder av färdiga extensions kan man få en ehandel exakt som man själv vill ha den samt att man slipper sitta fast med långa avtal och låsta funktioner utan man gör mer som man själv vill och just nu ser vi absolut inga begränsningar utan enbart möjligheter vilket är riktigt kul.
Viktigt är att hitta någon man kan lita på när det gäller installation och drift om man inte gör allt själv.
30 september, 2013 kl. 18:40 #168498RetrospectDeltagareOm allt faller på plats kommer lansering att ske nästa vecka.
Min leverantör håller på att finputsa på designen samt justerar det responsiva medans vi kopplar produkter så ögonen blöder
22 september, 2013 kl. 18:58 #168142RetrospectDeltagarePersonligen skulle jag aldrig mer välja att hyra in mig i en plattform då jag nu är påväg tillbaks till open source igen efter 3 år med hyrbutik (hade open source i 6 år innan).
Skall med tunga ord säga att det finns många fallgropar i open source träsket och man måste vara försiktig med val av konsult och moduler mm mm men kan även säga att jobba med ett företag och hyra in sig i deras system är inte alldeles lätt det heller.
-
FörfattareInlägg