Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
24 mars, 2016 kl. 01:21 #181215RashidDeltagare
Sponsorhuset.se
11 mars, 2016 kl. 06:34 #181093RashidDeltagareGrebban.se
22 februari, 2016 kl. 11:35 #180850RashidDeltagareLådorna är sålda
12 december, 2015 kl. 11:33 #180095RashidDeltagareJag har både den som du nämnde och en annan som jag köpte från Arox (länken nedan) och den här 10 gånger bättre. Det är dem 2 armar/sidor som håller säcken som är stabilare på denna. Dem har fri frakt över 400 kr. Under denna belopp tillkommer en småorder avgift på 79kr.
http://office.aroxs.com/ProductDetail.aspx?ProductId=1487732
12 december, 2015 kl. 09:27 #180093RashidDeltagareDen är kass för posten säckar. Köp inte den. Ska kolla om jag hittar länken till den som är bättre. Måste sitta vid datorn. Återkopplar.
20 oktober, 2015 kl. 09:37 #173937RashidDeltagare17 oktober, 2015 kl. 12:04 #174303RashidDeltagareDu borde lyssna på denna pod:
http://www.ehandel.se/blogg/ehandelspodden/2015/04/02/16-erik-byrenius-onlinepizza/
9 maj, 2015 kl. 11:22 #178385RashidDeltagare+10 på Antons förslag.
2 maj, 2015 kl. 17:41 #178308RashidDeltagare@FredrikGust 82565 wrote:
Det är en utmaning att få kunder skriva omdömen oavsett vart man lagrar dem. Kan vara värt att kolla äganderätten på omdömen också innan man går in för att samla in omdömen.
Hos trustpilot skriver betydligt fler tack vare inbjudningsmailen. Vi har under några månader via orderbekräftelsen samla in omdömen via prisjakt, men det har gått förfärligt trögt.
Som Runns skriver är det en stor fördel att i butiken kunna visa upp nöjda kunder, det får säkert någon fler att handla i en butik med positiva recensioner.
Nackdelen vi märkt av är att folk ibland ger dåligt omdöme i stället för att först kontakta kundtjänsten för att se om det hela går att reda upp. Förhoppningsvis ser ju andra hur man bemöter dessa dåliga omdömen då som i alla fall för oss visat sig vara missförstånd och ibland ändrats från två till fem stjärnor. Sedan finns det alltid de som bara ska klaga….
Håller med dig när det gäller kunder som är snabba på att skriva dåliga omdöme istället för att höra med butiken.
Har du A/B testat med och utan Trustpilot?
2 maj, 2015 kl. 17:25 #178306RashidDeltagare@Runns.se 82554 wrote:
Omdömen är bra på alla ställen tex prisjakt, pricerunner och trustpilot. Men med trustpilot så kan man presentera dem för tvekande kunder som är inne på sidan på bästa sätt.
Kunderna älskar trustpilot och själv handlar jag aldrig på nätet utan att först kolla där.
Tror man fortfarande kan testa gratis i 14 dagar, vi ökade konvertering med 20% när vi började på trustpilot.När körde du testet? (År)
Testa 14 dagar ger väl inget då först måste man skicka mail till alla och hoppas på att folk skriver omdöme. Det finns tyvärr inget värde i 14 dagars provtid. -
FörfattareInlägg