ODERLAND Webbhotell AB Hej
Vi är verkligen ledsna hur allt det utvecklade sig.
Tyvärr sett från vår sida så har tjänsten används privat från början och fakturerats.
Vi överlåtelse till företag så slutade fakturor komma för just användningen av cloudtjänsten.
Som en reko företagare med en fungerande tjänst som du drev på våra servrar så borde man ha hört av sig att det har uppstått ett fel så hade vi kunnat åtgärdat detta tidigare.
Det är inte så att det var en nyhet att vi vill ha ersättning för vår infrastruktur, virtualiseringslicenser, backuper, driftpersonal mm
Att sedan inte godta något annat än att det skall vara gratis är nog inget ni erbjuder era kunder på trafikskolan heller eller någon av dina bolag där du har kunder?
Vi kan självklart ordna med en längre avbetalningsperiod om du behöver detta, kontakta vår ekonomi så kan de ordna något.
Att hänga ut andra företag(are) på det sättet är ingen bra lösning, ”ta bort fakturan annars skriver vi på sociala media” ses mer som utpressning än att du är villig att göra rätt för dig.