Håller med föregående talare.
Jag skulle välja att ta bort decimalerna efter priset då de inte tillför och risk finns att de snarare rör till det för dig.
På produktsidan tycker jag att din CTA ligger aningen för långt ned. Många gånger syns inte ens lägg till i varukorgen på min skärm utan att scrolla.
Viktig knapp, borde få mer utrymme.
I kassan finns det dubbla DHL Service Points-alternativ. Det ena är gratis och det andra kostar 49 kr. Finns även en knapp som heter beräkna frakt som inte påverkade något. Om det finns någon tanke med detta är mitt förslag att se över och förtydliga för kunden vad det är som gäller, eller de fördelar man får genom att betala fraktavgiften (express eller liknande t.ex)
La till ett bord i kassan. Om ni har möjligheten kan merförsäljning i kassan generera lite extra sälj. Lägg till ett bord och få köpa 6st bollar för endast 39:-.
Samma teori som strumporna vid kassakön på H&M, brukar funka fint!