Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
1 februari, 2019 kl. 10:51 #186072Mikkel79Deltagare
Vi har forsøkt å etablere oss på det finske markedet med kellot.fi, men det er absolutt ikke et lett marked.
Vi har noen som tar seg av oversettelse, returhantering, kundservice, men vi mangler noen gode til selve markedsføringen i Finland. Er dette noe dere kan hjelpe med også Jenny?
1 februari, 2019 kl. 10:48 #186071Mikkel79DeltagareVi har valgt akkurat for samme løsning som du skriver Arne, hvor den gratis levering tar litt lenger tid, og hurtig levering koster et lite beløp.
Standardleverans (Gratis) – 3-10 vardagar – 0 kr
Snabb leverans till ditt närmsta utlämningsställe – 1-3 vardagar – 30 krI snitt gir det 16 kr i frakt inntekt per ordre, så litt over 50% velger den hurtige leveringen, og vi har ikke merket noe fall i conversion etter endringen heller.
3 februari, 2015 kl. 14:51 #161276Mikkel79DeltagareVi går aktivt etter de som stjeler våre tekster og krever erstatning, og det skjer rett ofte dessverre.
Man kan også melde dette til Google, og få de ”straffet” for å stjele tekstene:
Begäranden om borttagning p.g.a. upphovsrätt – Google InsynsrapportEr litt arbeid, men spesielt hvis det er noen som nekter å fjerne tekstene dine er det verdt det. Google har full oversikt over hvem som kom ”først” med teksten også.
24 januari, 2015 kl. 10:22 #161103Mikkel79DeltagareVi har benyttet Desk.com i lang tid, men vurderer sterkt å bytte til Zendesk som har integrasjon med Magento. Er det noen andre som har tatt det byttet? Da vi gjerne skulle ha importert alle support casene fra Desk.com og inn i Zendesk.
27 oktober, 2014 kl. 14:16 #176664Mikkel79Deltagare@Joel 78165 wrote:
Det är egentligen ingen skillnad hur vi beställer jämfört med tidigare. Vi har helt enkelt endast kopplat på detta på de leverantörer som vi beställer ifrån minst en gång i veckan, oavsett om det är en svensk eller utländsk leverantör.
Vi har sedan en kommunicerad leveranstid om 7-14 dagar till kund – vilket vi klarar i 99/100 och oftast mycket snabbare än så (beroende på ledtid från leverantör).
Vi har även kopplat på samtliga ”inleveranser” dvs inköp som redan är gjorda och på väg hem i lager, så att dessa produkter går att beställa som ”beställningsvaror”. Istället för att som tidigare låtit kunder bevaka produkten och få ett mail först när den går att beställa.
Hei Joel,
Har beställningsvaror fortsatt å være en god ting for dere, og har dere møtt på flere problemer som dette eventuelt har økt i volum?
Vil kanskje tro det verste er eventuelle varer som ikke kan leveres, der man så må kontakte hver kunde angående dette?
I vår bransje er det ofte modeller som utgår av produksjon, og som så ikke kan skaffes…Men vi vurderer samme som dere med å kun ta forhåndsbestillinger på modeller som våre leverandører har i lager. Er dessverre bare et fåtall av leverandørene som tilbyr dette.
5 maj, 2014 kl. 06:08 #174411Mikkel79DeltagareJessica hos Contentor.se(jessica@contentor.se) kan garantert hjelpe deg, vi har brukt de til flere språk, og de leverer meget bra arbeid hver gang!
22 januari, 2014 kl. 10:28 #172188Mikkel79DeltagareEr også veldig interessert i å vite hvordan konverteringen har blitt etter dere laget mobil tilpasset side. (vi snakker da om bare mobiler, og ikke smartbrett vel?)
2 januari, 2014 kl. 09:45 #171555Mikkel79DeltagareGodt nytt år!
Vi bruker Magento sammen med E-conomic (Bokföringsprogram online | e-conomic lätt och enkelt)
20 november, 2013 kl. 11:04 #170295Mikkel79DeltagareVi tilbyr også gratis frakt ved byte, både for god service og at et byte er bedre enn en retur
29 oktober, 2013 kl. 10:16 #169409Mikkel79DeltagareAbsolutt, veldig bra video!
-
FörfattareInlägg