Forumsvar skapade

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #185733
    MarcusL
    Deltagare

    Har du tittat på kombinationen Freshdesk och Freshchat? Freshchat är det senaste inom chatt och en sk. messenger funktion, dvs man kan chatta asynkront (till skillnad från en reguljär livechatt där man måste vara inloggade samtidigt).

    Jag ska för ordningens skull tillägga att jag är part i målet då jag jobbar för Freshworks partner här i Sverige. Produkterna finns på svenska och vi erbjuder även svensk support.

    #185745
    MarcusL
    Deltagare

    Hej Thomas,

    Jag rekomenderar Freshdesk som har en färdig integration med Prestashop. Fler och fler bolag inser fördelarna med Freshdesk framför bl.a. Zendesk.

    För ordningens skull ska jag tillägga att jag är part i målet då jag jobbar för Freshdesks partner här i Sverige :)

    #183085
    MarcusL
    Deltagare

    Tyvärr inte, men om ni även är intresserade av att titta på Freshdesk så kan vi hjälpa till med (nästan) vad ni än behöver. :)

    #183084
    MarcusL
    Deltagare

    Jag vill passa på att slå ett slag för Freshdesk som nu används av över 80.000 bolag globalt. Vi är exklusiva partners med Freshdesk i Norden och kan hjälpa till med allting som rör systemet. Jag svarar gärna på era frågor!

    I korthet är systemet snabbt, användarvänligt, mycket konkurenskraftigt prissatt. Dessutom tillkommer ständigt ny funktionalitet både i Freshdesk och deras övriga produkter för CRM, chatt, kundrecensioner, etc

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)