Forumsvar skapade

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #123294
    Makela871
    Deltagare

    Hur gör dessa bolag med frakten som dom tar ut ref leatsdeal tar 59 kr i frakt men om varan kostar 19 kr var hamnar överskottet? Någon som vet…

    #120089
    Makela871
    Deltagare

    Skoabonemang :) bra tips. Tittar på frakten hoppas på att man kan köra 59 kr ligger o tittar på pluskonto.se mm. Kanske köra 1 par 179 2 par 249 kr

    #120085
    Makela871
    Deltagare

    Vad kan vara ett bra erbjudande om man vill sattas pÅ kvantitet

    #120084
    Makela871
    Deltagare

    Ok tackar för inlägget :) min tanke är att folk vill göra en god affär och liknande erbjudande ligger idag ute hos kända skohandlare tex betala för 2 ta 3 par.

    #119446
    Makela871
    Deltagare

    Det gäller blocket butik inte E-handels tjänsten där betalar jag 980 kr i månaden.

    #119398
    Makela871
    Deltagare

    Hello nu är det inte många dagar kvar tills min webshop är uppe på prisjakt och Blocket E-handel :) lovar att visa siffror om vad detta ger mig. Tack för ditt fina erbjudande på en lustig annons erbjudande :) gott att det finns världsmästare i e-handel här på forumet :) min erfarenhet är nog lagom läst en hel del från detta forum och det verkar ju finnas en hel del erfarenhet att ta del av :) om detta nu räknas som rätt erfarenhet. Men ni är välkommna att besöka min webshop och komma med tips. Ps: den är inte riktigt klar ännu så ha tålamod men tips tips så kommer min erfarenhet en bit på e-handelsvägen.

    #118416
    Makela871
    Deltagare

    Kul att få siffror på tjänsten :) tror att vi kommer att sattas en del på Blocket E-handel , med tanke på att tjänsten är ny och ger sådant bra utfall :) säljaren berättade att tjänsten kommer att dubbla trafiken innan sommaren 2011 och då tror jag att man kan räkna hem vinsten .

    #118286
    Makela871
    Deltagare

    Jo om nu denna tråd hade handlat om Blocket.se butik så hade det varit intressant men kuvar det den nya tjänsten E-handel som jag ville bolla :) och tror det blir svårt med stöld gods via webb-shoppen efter som den länkar vidare till ens egna webb-shop. Kommer själv att investera i den nya tjänsten i feb. Finns det någon här inne som ligger med eller hört något ???

    #118216
    Makela871
    Deltagare

    Har en bekant som är kund på blocket e-handel dvs betalande kund han fick en tracking cod för att kunna spåra trafiken från blocket e-handel, dessa kör även banner med rapporter till detta . Dom menar på att bannern har en klickrating på 4,5% när dom körde 100 000 visningar vilket slår dom flesta banner platserna jag vet . Tror cpm var 20 vilket gjorde att banner med köpta kategorier av rätt varor blev en mycket låg cpc.

    #118122
    Makela871
    Deltagare

    Har hört att mamut kan vara något att titta på :)

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)