Forumsvar skapade

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #124008
    magnusfredin
    Deltagare

    Hej alla, en intressant diskussion och bra feedback.

    Vi ser alltid köpupplevelsen som extremt viktig och omfrågandekopia som ett exempel är inte något som förbättrar det. Därför är det naturligtvis viktigt för oss att vi minimerar antalet som skickas ut. Hur vi jobbar med det eller andra frågor som kreditbedömning, bedrägerier och inkasso delar vi gärna med oss av. Därför bjuder jag gärna in er till Klarna i Stockholm och jag betalar gärna er resa för er som vill komma.
    Ni som inte har tid att komma till Fjollträsk får gärna ringa mig imorgon mellan 14-17 om ni vill veta mer om ovanstående eller komma med feedback på vad vi kan göra bättre.

    Maila på magnus.fredin@klarna.com eller ring på 076 526 00 27.

    #121377
    magnusfredin
    Deltagare

    Hej Baskerbosse, som försäljningschef på Klarna så vill jag först och främst be om ursäkt. Vi vill vara rådgivande i vårt sätt att sälja och dela med oss av den erfarenhet vi har från våra 10 000 kunder och hur det kan öka din försäljning. Vi accepterar inte att någon på Klarna jobbar på det sättet och vi kommer se till att det inte inträffar igen.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)