Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
18 november, 2015 kl. 08:28 #179881lukas.olsson@itbmedia.seDeltagare
– sökmotoroptimering
– nyhetsbrev
– erbjudanden
– trygghetssymboler
– säljer du kända varumärken, skylta med deras logga.
– säljer du produkter från offentliga personer, se om du kan få använda en bild på dem.De två översta kommer driva trafik till sidan, de övriga kommer generera försäljning.
16 november, 2015 kl. 07:27 #179850lukas.olsson@itbmedia.seDeltagareHej Joakim, kontakta mig gärna så hjälper jag dig från start till mål
lukas.olsson@itbmedia.se16 november, 2015 kl. 07:22 #179849lukas.olsson@itbmedia.seDeltagareI våra shoppar använder vi Payson eller DIBS där Payson är att föredra om du har en försäljning på under ca 20,000 SEK i månaden.
16 november, 2015 kl. 07:21 #179848lukas.olsson@itbmedia.seDeltagare@Dancar 84819 wrote:
Mitt förslag är Zopim genom Zendesk (samma företag). Då har du chat så länge du är inloggad och när du loggar ut blir meddelanden från kunder istället ett vanligt ärende i Zendesk. Även alla chatfunktioner knyts till kund i Zendesk. På så vis finns att historik att tillgå. App finns för både Zendesk och Zopim. de lirar bra ihop. Kostnad? Typ 10 dollar per år, vilket de flesta borde ha råd med om inte affärerna går riktigt dåligt
Är det bättre att gå via Zendesk än direkt till Zopim menar du? Vad är isf skillnaden?
13 november, 2015 kl. 14:21 #179823lukas.olsson@itbmedia.seDeltagareJa, den är ju väldigt enkel men det funkar säkert för ditt ändamål. Kan tycka att bannern är något för stor då produkterna inte syns direkt när du kommer in på sidan om du sitter på en laptop. Man måste fånga besökarens intresse direkt med fina produkter eller erbjudanden.
Du mixar svenska med engelska ganska friskt på sidan men antar att du har koll på det.
Den är inte responsiv vilket är ett stort minus och något du verkligen bör fixa till.Lycka till
13 november, 2015 kl. 14:15 #179821lukas.olsson@itbmedia.seDeltagareVi har provat både Zopim och Pure Chat och båda dessa är bra. Fördelarna med Zopim är att man ”live” kan se hur många besökare som är inne på sidan samt vilka delar av sidan han/hon befinner sig på. Denna funktion finns inte hos Pure Chat, däremot upplevs deras app som lite bättre där man enkelt kan ställa in öppettider så man slipper starta appen varje morgon.
14 oktober, 2015 kl. 11:27 #179425lukas.olsson@itbmedia.seDeltagareHej!
Hade även jag sett lika fler produkter för att känna tryggheten vid ett eventuellt köp. För övrigt är designen simpel och ser bra ut! Menyraden på första sidan är dock alldeles för hög i mina ögon samt ”Paypal” ”Payson” etc loggorna blir väldigt utdragna.
12 september, 2015 kl. 07:17 #179460lukas.olsson@itbmedia.seDeltagarePer Morberg är riktigt goda!
12 september, 2015 kl. 07:15 #179459lukas.olsson@itbmedia.seDeltagareSer bra ut, snygg design och uppbyggnad. Det jag saknar är någon form av ”Säker E-handel” symbol längst upp.
24 augusti, 2015 kl. 18:59 #179301lukas.olsson@itbmedia.seDeltagareSkicka iväg ett mail till mig med en 4-5 sökord så ska du få en kostnadsfri utvärdering ( lukas.olsson@itbmedia.se ). Om du föredrar att göra det själv så skulle jag rekommendera att du gör som C.Larsson säger här ovan, regga dig på Google Adwords.
-
FörfattareInlägg