Forumsvar skapade

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    lars2000
    Deltagare

PayMill tar bara transaktionsavgifter. Då kan dina kunder betala direkt på din sida med sitt kreditkort

lars2000
    Deltagare

Som björn säger borde det gå att lösa, det finns ju program som t.ex. Tink osv som går in o läser dina kontoutdrag osv! Synd att dom själva inte gör ett API bara!

lars2000
    Deltagare

Det som har betydelse är vilket land bankkontot är i som jag har förstått det!

lars2000
    Deltagare

Du kan få kostnadsfri direktbetalning också (visa, mastercard osv) från paymill.com

med kostnadsfri menar jag abonnemangskostnader, men dom tar en transaktionsavgift precis som payson.

lars2000
    Deltagare

Jag heter Fredrik Bengtsson, 29 jordsnurr gammal. Har tidigare inte drivit egna webshoppar, men har jobbat som webdesigner/utvecklare och till sist SEO:are för många kunder.

Bodde och jobbade med SEO i Hong Kong under 3 år och för 6 månader sedan flyttade tillbaka till Sverige. Jag och min fru ska starta en webshop tillsammans och hittade ingen ehandelsplattform som passade mig och har därför skapat en ny ehandelsplattform som heter PandaCommerce. Jag älskar att lära mig och utvecklas hela tiden.

Just nu väntar jag och min fru på att produkterna ska anlända till Sverige. Vi kommer att satsa på köksprylar med häftiga designer.

Just nu tjänar jag fortfarande pengar på webbutveckling och SEO, men mitt mål är att kunna försörja mig på ehandelsplattformen och webshoppen istället för det är något jag älskar att jobba med

lars2000
    Deltagare

Om du inte använder en responsiv design bör du hålla dig till högst 960 pixlar

lars2000
    Deltagare

Behöver du något särskilt på shoppen? Vad ska du ha för betallösning

lars2000
    Deltagare

Jag kan snart rekommendera ShipWire till dig (inom en månad så kommer de även ha ett lager i tyskland). Väldigt smidiga och lätta att ha och göra med. De passar perfekt så fort du vill sälja utanför norden

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)