Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
17 maj, 2016 kl. 12:59 #181603KlarnaSEDeltagare
Hej,
Vi har kikat närmre på ert ärende och felet ligger hos oss och vi beklagar de inträffade. Vår rutiner har tyvärr brustit i detta fall och jag har bett att vår support kontaktar er under dagen för att hitta en snabb och smidig lösning för er.Hälsningar
Emma
21 mars, 2016 kl. 13:21 #181199KlarnaSEDeltagare@biz 86493 wrote:
Det räcker att en kund ringer till klarna kundtjänst och ber dem sätta status bestriden, så får du inte betalt. Det spelar ingen roll om det är ogrundat, klarna bryr sig inte, problemet är nu ditt om du vill få in betalning för det du levererat.
Hej!
När du säljer en vara genom oss får du alltid utbetalt för den och det gäller oavsett om kunden betalar för köpet eller inte. Detta förutsatt att din butik inte har ett avtal som säger något annat och att du följer vår bedrägeripolicy.
Det spelar därför ingen roll om kunden bestrider sin faktura, du kommer fortfarande att få betalt för ordern om den är levererad.
Ha en fin dag!
Mvh, Elin
8 januari, 2015 kl. 09:58 #160821KlarnaSEDeltagareHej,
Det är tråkigt att läsa att vår betallösning mot företag inte fungerar för er och att ni tappar kunder på grund av detta. Vi är medvetna om de problem ni beskriver och vi prioriterar B2B för Klarna Checkout för Norden. Har du frågor angående B2B i KCO är du välkommen att kontakta Olov som är produktansvarig på olov.eriksson@klarna.comEmma
24 november, 2014 kl. 11:42 #176958KlarnaSEDeltagareHej,
Ring gärna vår säljavdelning på 08-120 120 20 så kommer de kunna hjälpa dig med ett tilläggsavtal.// Emma
7 november, 2014 kl. 15:00 #176764KlarnaSEDeltagare”Hej,
Jag beklagar att ni har upplevt problem och fått vänta på ett svar från oss. Vår butikssupport har varit i kontakt med er tidigare idag och ärendet ska nu vara löst. Om ni har fler frågor är ni alltid välkomna att kontakta mig direkt på emma.torstenson@klarna.com
Önskar er en trevlig helg!
Emma
13 juni, 2014 kl. 14:29 #174989KlarnaSEDeltagareHej! Trist att du upplever problem med KCO admin. Våra tekniker vill gärna titta närmare på detta för att se hur vi kan hjälpa dig och därför ber jag dig skicka dina uppgifter och beskrivning på problemet till integration-se@klarna.com så kommer du får hjälp därigenom. Mvh Rebecka på Klarna
-
FörfattareInlägg