Forumsvar skapade

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #143622
    Klarna
    Deltagare

    Hej,
    Vi upplevde tekniska störningar tidigare i förmiddags som ledde till en del timeouts. Det är sedan ca 11.50 fullt åtgärdat. Ni kan följa vår driftstatus på denna sida.

    Mvh
    Elias på Klarna

    #128551
    Klarna
    Deltagare

    @janne, @Crilles
    Vi hade för en kort stund tekniska störningar men de kunde snabbt lokaliseras och åtgärdas. Systemet rullar nu på som vanligt igen!

    Elias på Klarna

    #118545
    Klarna
    Deltagare

    Hej!

    Kul att du funderar på att även lägga till delbetalning. Jag har försökt svara på dina frågor här, men du får gärna ringa in till oss på 08- 120 120 00 för att enkelt få svar på dina frågor.

    1. Ja, man brukar normalt skriva ut vad månadskostnaden blir vid produkter och vid summeringen i kassan. I Klarnas API finns funktionen calc_monthly_cost som används för att beräkna vad kostnaden blir för en given produkt, eller för en hel kundvagn.
    Se vår integrationsguide

    2. Ja, ring in till vår säljavdelning så hjälper de dig med ett tilläggsavtal! 08 – 120 120 20

    3. Det enda som skiljer sig mellan en vanlig faktura och ett delbetalningsköp är pclassen (det id som avgör om det är faktura eller tex delbetalning på XX-månader). När du har fått ett tilläggsavtal för Klarna kan du ladda ner en ny Pclass-fil från Klarna Online och bifoga aktuellt nummer vid eventuellt svar.

    Mvh
    Elias Carlsson
    Klarna

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)