Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
19 april, 2013 kl. 06:24 #162943kalsongerDeltagare
Tack för alla råd här inne jag har pratat med företaget om ändringar och vi får se hur vi gör efter att denna prov månad har gått. Det som sägs här inne låter rimligt att jag ska ha tillgång till kontot och se allt de gör. Så gör de ett bra jobb så stannar man ju kvar.
17 april, 2013 kl. 06:28 #162862kalsongerDeltagareJag har anlitat earlymedia.com och vi har bara bestämt att köra en månad på prov. De säger de öppnar ett konto som de kör igenom för att om jag vill sluta med dem så tar jag allt jobb som de gjort och det är väl lite rätt. Fast samtidigt så är det jag som betalat för det. Jag har pausat mitt adwords konto och kan ta upp det om jag avslutar mitt konto hos dem. Hur gör de andra bolagen som jobbar med adwords annonser kör det ett konto som ni har all tillgång till och ni får behålla allt jobb som gjorts.
16 april, 2013 kl. 14:26 #162852kalsongerDeltagareDe har inte tagit över mitt adwords konto utan öppnar ett eget som jag ej har tillgång till. Så jag ser inte det de gör utan får lita på att de gör ett bra jobb. Hur gör de andra bolagen använder de ert konto som ni kanske byggt upp från början som de sedan gör bättre.
16 april, 2013 kl. 05:12 #162838kalsongerDeltagareDet har bara gått en vecka sedan jag anlitade Magnus så det har inte hänt något ännu. Får nog vänta någon eller flera månader innan man kan se något resultat. Skriver mer då.
6 april, 2013 kl. 05:50 #161993kalsongerDeltagareVi har också haft problem med Dibs nu under 2013 och har förlorat en del order på att det ej gått att använda kortbetalningen.
4 april, 2013 kl. 09:21 #162456kalsongerDeltagareJag har tagit kontakt med Magnus Bråth och de ska hjälpa mig med en del sökord och det stämmer att det kostar en slant. Så vi får se om det blir lönsamt hoppas det.
2 november, 2012 kl. 06:53 #154777kalsongerDeltagareDe där med 3binkasso låter ju intressant ska kolla upp det bättre. För det är ju en del som försöker att komma undan betalning än hur man försöker att få dem att betala.
2 november, 2012 kl. 06:49 #154776kalsongerDeltagareJag har också haft problem med störningar från Dibs. Väljer man kortbetalning så blir det helt tomt på skärmen man kommer inte fram för att knappa in sina kortuppgifter. Jag kan se att det är många kunder som har försökt att betala med kort och när det inte fungerar så gör de inget mer försök. Förlorade pengar och kunder inte roligt. Tycker ofta att jag får mail från Dibs att det är driftstörningar under korta perioder men de brukar inte vara så här länge.
31 oktober, 2012 kl. 12:29 #154671kalsongerDeltagareJag har också provat annons kampanjer via Facebook det gav många klick men inget köp. Så jag lade ner det efter tre veckor. Kör nu bara Adwords det ger mycket bättre för mig.
31 oktober, 2012 kl. 12:20 #154670kalsongerDeltagareDet har inte varit så många gånger som detta har hänt mig att kunden inte hämtat ut sina paket. Fast de gånger som det har varit är när kunden valt faktura och inte någon annan betalningslösning. Så problemet är inte så stort ännu men det känns inget roligt med arbete man lagt ner och man får betala för frakter i onödan. Jag håller med om att det inte är bra att få sura kunder häller. Jag ordnade upp det i dag med en kund som inte hämtat ut sitt paket som gått tillbaka till oss. Den var förstående om att betala en extra frakt för att få sitt paket skickat till sig igen.
-
FörfattareInlägg