Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
31 oktober, 2017 kl. 06:26 #184272JohnPaulieDeltagare
Tack för svaren, SEB lät ju väldigt bra och helt annorlunda mot Nordea, ska kolla upp!
16 maj, 2017 kl. 23:01 #183723JohnPaulieDeltagareJag använder Monido till ett par webbshoppar och det stämmer med 1,89 + 1,89. Alltid på jakt efter något med lägre avgifter.
28 september, 2015 kl. 21:24 #179585JohnPaulieDeltagareVarför anlitade ni advokat om ni har lagen på er sida? Kunde ni inte själva skriva och hänvisa till 11§ i varumärkeslagen?
19 september, 2015 kl. 12:22 #179525JohnPaulieDeltagareJag gillar designen men inte den mörka skuggan på loggan, det ser mindre lekfullt/trevligt ut med den. Prova att göra den svagare eller ta bort tycker jag
Sortimentet känns bra.
Angående SEO så är title-taggen på framsidan inte bra, den borde innehålla ett par viktiga sökord istället. En bättre H1 samt lite mer brödtext på framsidan skulle också vara bra för SEO:n.21 augusti, 2015 kl. 12:40 #179279JohnPaulieDeltagareNu har jag minskat bredden så att det borde se bra ut ända ner till 1280 på bredden. Ser det bra ut för dig nu Gakesson? Tack för feedback!
13 augusti, 2015 kl. 14:06 #179215JohnPaulieDeltagareTack för bra feedback alla tre.
Jag har nu fixat till footern med företagsinfo, utökat info under köpvillkoren samt skrivit en liten guide till varför man ska raka sig med säkerhetshyvel.
Rakgel och skum är lite klurigt eftersom fraktkostnaden blir högre och jag vill ha gratis frakt, men jag ska absolut undersöka det mer, jag håller med om att det skulle kännas bättre med sådant i sortimentet.
MaWeMagnus, du skriver att du får sträck över sidan på produktsidan men jag lyckas inte återskapa det. Vad har du för dator och webbläsare?
DreamRooms, absolut det kan jag göra
Tack igen.
30 april, 2015 kl. 14:41 #178286JohnPaulieDeltagareAwesome, tack för bra tips!
30 april, 2015 kl. 11:05 #178282JohnPaulieDeltagareJag har nu fixat så att man ser alla produkter på framsidan för att ge det mer e-handelskänsla. Alla produkterna länkar dock till samma sida eftersom jag har lite svårt att få mig till att skapa en separat sida för varje enskild färg av produkten eftersom det kommer stå exakt samma info på varje produkt. Istället kommer man fortfarande till en produkter-sida där man väljer färg, fyller i uppgifter och skickar iväg sin beställning. Två klick från att man kommer in på hemsidan till att man lagt en beställning gillar jag.
Jag har försökt ge formuläret mindre mailformulär-känsla och mer checkout-känsla. I brist på förtroendeingivande symboler som t.ex. Visa-loggan så nästlade jag in Postens logo eftersom vara och faktura skickas med posten. Jag tycker själv att det blev klart bättre. Väldigt öppen för mer feedback28 april, 2015 kl. 19:33 #178277JohnPaulieDeltagareTack båda två, ni har rätt i att produkterna borde synas på framsidan, även om de bara är färgvariationer på samma produkt. Jag ska fixa så att det blir så.
Angående betalsätt hade jag velat hålla mig till bara faktura i början. Jag håller med om att kunna ha de där Visa- och Mastercard-symbolerna på sidan inger förtroende, men samtidigt skulle jag personligen inte ha något emot att få en faktura som kommer med själva produkten, det är ju faktiskt ännu säkrare. Tänker jag fel?
Har nu lagt till tydligare information om att man får en faktura tillsammans med produkten.
-
FörfattareInlägg