Forumsvar skapade

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #184227
    Johan S
    Deltagare

    Jsg skulle även tipsa om hemsida24.se det är ett mycket bra system som är lätt att komma igång med för dem som skall prova e-handel för första gången. Priserna ser ungefärligt ut som på quickbutik och det är ytterst användarvänligt.

    #184226
    Johan S
    Deltagare

    Tänkte föreslå en liten vinkling utav tanken..

    Beroende lite på vilken typ utav produkter du säljer så skulle jag tipsa om att istället för att lägga all den tid som krävs på att ständigt hålla sig uppdaterad prismässigt gentemot alla konkurenter.

    Försök bygga upp kundupplevelsen bättre för enligt det vi ser inom trender har man mer chanser att konvertera potentiella kunder till trogna kunder med just kundupplevelsen. Skapa utrymme för kringinformation och ugc, bjud på din expertis.

    Då väljer fler att köpa av dig även om din produkt kanske kostar något mer för att du skapat förtroende. Detta är även ett sätt att få fler återkommande kunder.

    #149366
    Johan S
    Deltagare

    I ditt fall kan mycket väl en mer personlig service och en sida som är mer stilistiskt utformad runt ett litet sortiment vara största konkurrensfördelen. Kundupplevelsen är mycket viktig för mängden avslut i kassa. För den delen kan du ju lägga mer tid för sökmotoroptimering på färre produkter och därför konkurrera där mot även större aktörer. Skriva artiklar om dem och länka både från butiken till dem o från artiklar till butik. Ger otroligt stort genomslag i onpageoptimering.

    #149365
    Johan S
    Deltagare

    Är det inte en typisk fråga för klarnas kundtjänst? ;) De brukar alltid vara bra att ha o göra med så kolla med dem.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)