Forumsvar skapade

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #168735
    Jens Halvarsson
    Deltagare

    @DanielLiden @Richie72 – Vi beklagar avbrottet, våra tekniker finns nu på plats och felsöker problemet. Systemet är inom kort i drift.

    Vänligen se Textalk Webshop butikstatus för mer info.

    #153608
    Jens Halvarsson
    Deltagare

    Gällande problemet med safari mobile är detta självklart något vi prioriterat högt och jag fick just veta att det nu fungerar..

    @Runns.se 53617 wrote:

    Textalk support är tyvärr usel, har i 3 år efterfrågat en presentkortsfunktion och de har flera gånger lovat att det ska fixas men ingenting händer… :-(

    Borde givetvis byta till något annat än textalk men är väl för lat :-)

    Att du upplever vår support som usel känns jättetråkigt.. Då vi vanligtvis brukar få höra motsatsen, där supporten utgör en av Textalks absoluta styrkor hoppas vi på att få lyssna till vad vi kan förbättra. Vänligen skicka detta till shop@textalk.se

    När det kommer till presentkortsfunktionen så beklagar vi att du fått vänta. Det som orsakat den långa väntetiden är huruvida funktionen ska generera korrekt bokföringsunderlag för våra kunder. Det finns nu en lösning och våra utvecklare arbetar på att färdigställa det sista. Inom kort kommer du därmed få ett glatt besked.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)