Hej
Henrik Zobal heter jag och är VD på MediaAnalys.
Alla åsikter är viktiga för oss, vilket vi uppskattar. Så tack för detta!
Ett par kommentarer:
Om det är så att någon befintlig kund inte upplever att de fått värde utav sin investering. Kontakta er dedikerade projektledare
så skall vi tillsammans titta på en lösning. Uteblivna resultat kan bero på väldigt många saker – men vår ambition är naturligtvis precis som
kundens att leverera ett bra resultat utefter den investering man gjort hos oss. Nöjda och återkommande kunder är otroligt viktigt för oss.
Vi arbetar hårt med våra kundrelationer. Därav gör vi 4 gånger per år en kundundersökning som vi också redovisar öppet på vår hemia. Ni hittar den på
NKI – Nöjd kund index – MediaAnalys
Härigenom får vi kännedom om vad våra kunder tycker vi gör bra och vad vi kan förbättra.
Slutligen vill jag påpeka att vi erbjuder 3 olika upplägg för sökmotoroptimering, beroende på vad man som kund är ute efter och hur mycket man har möjlighet att investera i sin marknadsföring:
1, Fast kostnad per år beroende på antalet sökord och konkurrens.
2, Fast kostnad utefter placering per dag på google. Tex betala bara för topp 10 på google eller betala bara för topp 5 på google, på utvalda sökord.
3, Kostnad beroende på den faktiska försäljningen som uppstår i webbshoppen som är hänförlig till trafiken som kommer in genom sökmotoroptimeringen.
Återigen, tack för era kommentarer.
mvh Henrik Zobal
henrik@mediaanalys.se