Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
8 augusti, 2015 kl. 11:37 #179154Fru BadDeltagare
Har nu lagt ut inventarier på blocket: http://www.blocket.se/goteborg/Badrum__kok_invetarier_61781084.htm?ca=15&w=1
Kontakt för mer information.
14 juni, 2015 kl. 18:05 #178724Fru BadDeltagare– Att marknadsföring är dyrt, och svårt! För en nybörjare i alla fall.
Det svåra ligger i att ha koll på sökoptimering och ligga högt, nu är vissa produkter svårare än andra dock.14 juni, 2015 kl. 18:00 #178723Fru BadDeltagare@aginste 83032 wrote:
Hej!
Jag är intresserad av att veta mer om din webbutik som du vill sälja. Är inriktningen badrum?
Med vänlig hälsning
AnnetteJa. PM mig för information.
23 maj, 2014 kl. 08:53 #174761Fru BadDeltagareLåter som scam ja. Råkade ut för det samma, var hård och sa kunden får åka till Skattevärket och fix leg.Det gjorde kunden, men betalade ej…
14 mars, 2014 kl. 07:37 #173631Fru BadDeltagareLite mindre slideshow, den blev vädlig stor hos mig. Men snygga bilder, lockar till att titta mer.
Sen stör jag mig fortfarande på font du har använt på startsidan. (text: ”I kategorin bröllopssmycken har vi nu tio produkter som….” etc) Den ser så cheap ut! Står inte i stil med elegante smycken/fotos.Gör slideshow mindre, och den delen nederst med ”Om oss”, ”Kundtjänst”, större – nu måste man leta för att hitta information.
Lycka till!
13 mars, 2014 kl. 09:20 #173606Fru BadDeltagareFrakt: Vad är skillnaden för mig som kund, förutan olik pris…? Speciellt val ett och två var väldig lik i sin beskrivning. Om man valjer första eller andra valet, och paketet försvinner på vägen, vem tar förlusten, jag som kund?
I kassan, medelande: ”Meddelande
Om du lämnar ett meddelande kan ordern försenas då vi får bearbeta den manuellt.”Känns lite….konstig. Som att ”om du skall vara besvärlig och komma med kommentar så skickar vi det senare!”.
JAG förstår vad ni menar, men känns lite negativt.
Annars snygg, känns pålitligt, överskådlig.
(förutan att om du klickar på ”för henne” så borde alla varor för henne komma upp, så kan jag välja att sortera. Kanske man inte vet vad man vill ha?12 mars, 2014 kl. 18:49 #173589Fru BadDeltagareVi har nordisk e-handel. Egen knapp för ordersedel och egen för packsedel. Bara trycka print. Ser hyfsat snygg ut, kan lägga in egen text (typ: tack för din beställning) och logo är med. Inget avansert, men hur mycket tid lägger en kund på ordersedel…? jag själv bara tittar på att summan är korrekt!
12 mars, 2014 kl. 11:45 #173568Fru BadDeltagareSmåföretagarne är någon annan som borde ta tag i detta här.
Men jag, håller med dig Dan. I mitt fall har bara personen försvunnen. Alltså lägger KFM ner ärendet.
Lite som att polisen bara: ”neeeej, h*n stack av. Jag orkar inte springa. hejdå, jag går hem”Och ja: jag har fakturaköp nu. (dvs: den fungerar inte pd, men payex/nordisk e-handel jobbar på med det….Var det någon som sa ”e-handel är ju baaaaa’ sååå lätt! du har tur du!”)
11 mars, 2014 kl. 19:39 #173549Fru BadDeltagareTyvärr kan jag upplysa om att det inte är så enkelt att KFM fixar det. Men vill inte skriva det här öppet – inte ge någon oredlig människa idéer.
KFM är ju också en rätt så dyr affär, och inte givet att man får tillbaka något ändå.
7 mars, 2014 kl. 14:20 #173467Fru BadDeltagareIdag pratade jag med en trevlig dam hos Polisen. Hon tyckte jag skulle polisanmäla, sdå kunden har ingått en avtal om köp och betalning (klickat på avtal och köpvillkor), sen låter bli att betala. Rätt så höga summor också.
Så vet andra om de råkar ut för det samma.
-
FörfattareInlägg