Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
5 november, 2011 kl. 12:25 #129850fredde_rDeltagare
tack för tipset
21 maj, 2010 kl. 10:59 #110971fredde_rDeltagarejag tog inte illa upp utan tackar istället för svaret, min shop inte är färdig och ska ha det i åtanke när jag pillar och trixar med SEO-biten
21 maj, 2010 kl. 07:43 #110964fredde_rDeltagarehåller med Greger.
Jag tycker att båda är bra men dem är beroende av vad för slags produkt som ska visasalt 1: produkter som ”kräver” en förklarande text och samt bekvämare för ögat.
alt 2: produkter som ”kräver” liten eller ingen förklarande text. något ansträngande men ger bättre överblick på produkter med (små) förändringar
om du kan reducera mängden text ute i produktlistningen för alt 2 så finns det inget mer att göra
En sak jag la märkte till är titlarna i dina kategorier på swecat. Jag upplever det något för repetativt/onödigt att drygt hälften startar med katt-/hund-. Dom är redan indelade i just katt/hund…
lägger ingen röst eftersom jag gillar båda
12 maj, 2010 kl. 08:41 #110717fredde_rDeltagareköpte mailbags här men sidan verkar ha problem.
har inte hört talas om ovan shop (jimmyk’s länk) så kan inte ge ett uttalande om vem som är billigast/bäst men det verkar exakt samma emballage.har dock testat påsarna och tycker dom fungar utmärkt, köpte hem en massa olika storlekar och färger, finns vissa som är bättre än andra (storleksmässigt) men har inte tillgång till dom nu så kan tyvärr inte tipsa vilka som funkar bäst till vad…
kan även nämna att pluskontot nyligen inlett samarbete med plackoplock
12 maj, 2010 kl. 08:33 #110716fredde_rDeltagareja så kan man ju som kund svara, fast i mina öron (ögon?) är det riktigt kassa jämförelse då dom inte agerar i samma marknad och har antagligen helt annan omsättning än du…
du får hitta saker som du erbjuder som konkurrenterna inte har, bra service, snabb frakt, väldigt trevlig i telefon etc och använda det som argument kanske?
har du märkt av ngt på försäljningen efter införandet av fraktfritt? är det bara en liten del som klagar?
du kan inte skicka med en påse kattsand lr ngt vid varje hemleverans som en liten trevligt överraskning?
12 maj, 2010 kl. 08:13 #110714fredde_rDeltagarepå rak arm skulle jag vara ärlig, dvs ge samma anledning som du ger oss:
Hemleverans kostar fortfarande 249 kr eftersom vi oftast har stora klösträd och tyvärr inte kan bjuda på det rent ekonomiskt..
7 maj, 2010 kl. 14:16 #110641fredde_rDeltagaretrevligt
kan man ha slingen på ryggen oxå?
7 maj, 2010 kl. 14:15 #110640fredde_rDeltagareinstämmer, deras hemsida är torftig. men frågar man får man svar.
kan nämna att dom nyligen har fixat packoplock och witre som nya samarbetspartners, åtm packoplock är trevligt då pluskontot saknat en partner som säljer emballage…
31 mars, 2010 kl. 12:41 #109643fredde_rDeltagareimport sker utanför EU, mao så är det inte import om du köper det från grossist inom EU.
”Import innebär att du tar in en vara till den Europeiska unionen, EU, från ett land utanför EU. ”
31 mars, 2010 kl. 07:30 #109630fredde_rDeltagareTror att kommentarer/recensioner gynnar företaget, oavsett om det är en bra eller dålig (speciellt recensioner) för det visar att man inte rensar bort och står för det man erbjuder.
@Dan 4824 wrote:
… när kunder ser hur trevlig man är även på mongokommentarer tror jag man växer i deras ögon
det är jag övertygad om.
vet själv när man varit lätt förbannad och skrivit ett mindre snällt brev/kommentar och får ett trevligt svar tillbaka att man blir ganska avväpnad och kan känna sig dum. -
FörfattareInlägg