Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
23 april, 2019 kl. 12:40 #186338fgisslenDeltagare
@webbinnovation 93652 wrote:
Har skrivit en presentation som finns nederst på sidan ”kundservice”. Vi svenskar är inte vana vid att ”skryta” om oss själva haha men förhoppningsvis ger det lite mer förtroende för tjänsten
Tack för all feedback!
Nu fungerar den. Ser riktigt bra ut. Snyggt
23 april, 2019 kl. 12:37 #186337fgisslenDeltagaredenna post är en felpost.
23 april, 2019 kl. 12:30 #186336fgisslenDeltagare@Deelicious 93419 wrote:
Jag har testat att marknadsföra mitt företag via google men misslyckats och behöver tips på hur jag ska ta mig till.
Jag började att lägga en dagsbudget på 100kr och ett klickpris som google själv justerar för att komma så högt upp som möjligt. Testade 3 dagar och gav upp då pengarna försvann som smör i solsken men ingen kund. Det var ungefär 4-5 klick på drygt 100 visningar. Ändrade sedan mitt klickpris och fick ungefär lika många klick och visningar men var inte högst upp längre utan kanske 3-4 plats ibland om jag hade tur, ibland syntes jag inte alls. Lät detta pågå ett par veckor utan någon som hört av sig trots 4-7 klick/dag.
Har jag fel strategi? Hur många klick BÖR leda till kund ungefär?
Hur många klick per visningar bör man ha?
Är enda utvägen att höja dagsbudgeten eller borde jag ta hjälp av en specialist på ämnet? Vad är mest logiskt?
Bör man ha ett eget klickpris eller är det bättre om google budar?Litar inte på någon som arbetar på Google faktiskt då det känns som att de mest är ute efter att jag ska betala så mycket som möjligt utan att fokusera på andra lösningar. Har inget emot att betala egentligen men det ska ju löna sig med kunder.
Otroligt tacksam om någon kan hjälpa mig
Hej,
mycket handlar om att få rätt personer att klicka på dina annonser.
Har du gjort en ordentlig sökordsanalys? Hur ser dina annonser ut?PMa mig så kan jag hjälpa dig kostnadsfritt.
23 april, 2019 kl. 12:27 #186335fgisslenDeltagare@webbinnovation 93652 wrote:
Har skrivit en presentation som finns nederst på sidan ”kundservice”. Vi svenskar är inte vana vid att ”skryta” om oss själva haha men förhoppningsvis ger det lite mer förtroende för tjänsten
Tack för all feedback!
Hej,
sidan verkar ligga nere.Skriv PM om du behöver hjälp med SEO eller liknande.
21 april, 2019 kl. 11:30 #186330fgisslenDeltagare@webbinnovation 93642 wrote:
Tack för input! Ska skriva en presentation på sajten.
Kanon, säg till när det är klart så kollar jag
18 april, 2019 kl. 07:16 #186324fgisslenDeltagare@KSP 93621 wrote:
Jag tycker inte det är egocentriskt För mig skapar det en slags trygghetskänsla, sen att du har över 20 års erfarenhet ser jag som en enorm styrka i detta fallet.
Kan köpa det med provperiod – jag tänkte mer ett slags demokonto (typ som div. ehandelsplattformar har) som gör att man kan in och kolla själv, bara för att få en bättre känsla. Se exempel: https://www.nopcommerce.com/demo.aspx
Dra ett PM så kan vi bolla lite fram och tillbaka via mail/tele. Jag jobbar med flertalet e-handlare och kan säkert be om input från dessa också!
/Patrik
Jag håller med. Känns tryggt att att veta vem/vilka som står bakom. Speciellt om man ska känna sig tillräckligt trygg för att betala för en tjänst.
Supersnygg hemsida!
-
FörfattareInlägg