Tack för feedbacken, popup dialogen är nu borttagen.
Vi vänder oss mer mot företag än privatpersoner.
Ja, produkterna är svåra att sälja.
Vi gör mycket B2B försäljning där det är mer personligt.
Jag och mina kollegor både ringer & emailar kunder runt om i Sverige.
Dock blir webbutiken svårt att göra personlig mot en person på sådant sätt.
Vi vill öka trevligheten på sidan, vi har många besökare men få går igenom med köp.
Detta vill vi självklart öka, vi är bara fundersamma på hur?
Vi kör kampanjer med jämna mellanrum, allt ifrån 10-30% beroende på produkt.
Men kampanjfisket verkar inte ge mycket.
Vi har fått väldigt bra feedback, ingen som är missnöjd med varken produkterna eller vår service. När problem har uppstått så har vi gått över berg för våra kunder.
Så min slutgiltiga fråga, vad krävs av webbutiken för att kunder ska göra ett köp(förutom behovet av produkten)? Något som saknas? Är det bra eller dåliga priser? Frakter för höga? Inte tillräckligt med information?