Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
22 mars, 2016 kl. 15:02 #181208Erik ElmqvistDeltagare
@EsecoGubben 86534 wrote:
Hej Erik !
Kolla med Hans Jacobson på Bordin hja@bording.se eller 0705-61 79 45 så kan han fixa allt vad du behöver för olika papper.
Fick tips om http://stralin-persson.se/ efter bara någon timme av en kollega och de kunde ordna det också.
Men kan ju vara värt och kolla med Bording också, såg att dom hade kontor bara ett par stenkast från oss..tack för tipset!
21 mars, 2016 kl. 16:29 #181202Erik ElmqvistDeltagareUrsäkta om jag lyfter en gammal tråd, men är det någon som har koll på var man idag kan inhandla integrerade etiketter som passar Klarnas följesedlar?
Gissar att någon av dem på http://www.priorydirect.co.uk/integrated-labels/single-integrated-labels borde funka, men ingen verkar vara direkt optimal oavsett hur man vänder och vrider på pappret..
19 maj, 2015 kl. 20:07 #178487Erik ElmqvistDeltagare@GregerA 82804 wrote:
Man kan ju invänta påminnelseavin som kommer i brevlådan.
Sen håller jag naturligtvis med om att det borde finnas ett smidigare sätt att hantera en bortrest mottagare.
Ja, det sa jag också. Men enligt min säljare samt kundtjänsten på Posten kommer det ingen påminnelseavi för REK brev om man har valt SMS avi. Däremot får man en påminnelseavi via posten för Mypack…men jag har svårt att se att det skulle vara olika, förmodligen är det de jag pratat med på Posten som inte har koll, som vanligt…
19 maj, 2015 kl. 08:31 #178483Erik ElmqvistDeltagare@Stefan72 82797 wrote:
är det inte enklare att skicka sånt här utan sms avisering då? Då får ju alla en lapp i lådan och problemet är löst.
Då får ju kunderna vänta en dag extra? Brev-avin dimper ner först dagen efter att paketet har kommit.
En SMS-avi får du dessutom ofta redan på förmiddagen när postbilen har lämnat av det hos ett ombud. Då kan du åka och hämta det direkt eller på vägen hem från jobbet.
18 maj, 2015 kl. 17:39 #178477Erik ElmqvistDeltagare@GregerA 82789 wrote:
Såvitt jag vet så skall det gå bra om mottagaren skrivit under avin och du har med dennes legitimation förutom din egen. Det finns ju fält för mottagarens namnteckning och budets namnteckning på avierna.
Det största kruxet är nog om man skall hämta ut en försändelse till någon mottagare som inte är hemma, och därför inte kan skriva under avin. I ett sådant fall borde en fullmakt kunna funka, som då skulle ge budet rätt att kvittera försändelsen för mottagarens räkning.
Saken är den att hon har fått en SMS-avi. Hade hon fått en avi i brevlådan så hade det löst sig så som du beskriver.
Man tycker ju att det borde gå att lösa även vad gäller SMS-avier, men tydligen inte alltså…
29 april, 2015 kl. 09:27 #178281Erik ElmqvistDeltagareTycker att jag har börjat se lite mer rörelse de senaste dagarna. Har kunder inom ett par segment där majoriteten av sajterna inte är responsiva, och flera av dessa sajter har droppat från förstasidan till andrasidan på ett tiotal sökord med 1500+ sökningar i månaden.
7 april, 2015 kl. 09:14 #178080Erik ElmqvistDeltagareNågon mer än jag som upplever grymt långa handläggningstider hos Klarna just nu? Eller är det bara vårt ärende som faller bort gång efter gång…?
Skickade in avtal för snart tre veckor för vår nya butik. Dessa blev godkända på studs, men sedan har inget hänt…
När jag pratar med en säljare så får jag bara svaret att det ”ligger hos integrationsavdelningen att starta upp kontot för vår nya butik”. Det ska vanligtvis bara ta ett par dagar enligt honom, men nu har det alltså dröjt veckor…
1 april, 2015 kl. 13:30 #178022Erik ElmqvistDeltagareAllt över 9 är väl klart godkänt tycker jag.
5 mars, 2015 kl. 15:24 #177713Erik ElmqvistDeltagare@Magento 81814 wrote:
Med stor sannolikhet i Q2 har vi fått kommunicerat till oss.
Okej, får hoppas att det stämmer då! För det känns som att det har varit ”på gång” lite väl länge nu..
5 mars, 2015 kl. 13:54 #177710Erik ElmqvistDeltagareNågot nytt på fronten om när även företag kan handla via KCO?
-
FörfattareInlägg